Αίσιο τέλος στην εξαφάνιση 17χρονης από τη Θεσσαλονίκη
Ανανεώθηκε:
Αίσιο τέλος είχε η περιπέτεια της εξαφάνισης μιας 17χρονης από την Θεσσαλονίκη.
Η ανήλικη επέστρεψε στο σπίτι της το μεσημέρι της Πέμπτης και είναι καλά στην υγεία της.
Η ανακοίνωση από το «Χαμόγελο του Παιδιού» αναφέρει:
«Η περιπέτεια της Νίκης Χ., 17 ετών, έληξε σήμερα μεσημεριανές ώρες δίνοντας τέλος στην αγωνία των δικών της ανθρώπων που την αναζητούσαν. Η Νίκη Χ. επέστρεψε σπίτι της και είναι καλά στην υγεία της.
"To Χαμόγελο του Παιδιού" θα βρίσκεται άμεσα κοντά στην ανήλικη και την οικογένειά της για την παροχή ψυχολογικής υποστήριξης, έτσι ώστε να βρει το δρόμο της και τους ανθρώπους που θα την στηρίζουν στη ζωή της».
ΚΟΣΜΟΣ
Ιράν και ΗΠΑ συμφωνούν για το τέλος του πολέμου, αλλά... διαφωνούν σε όλα τα υπόλοιπα
23:43
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Στάρμερ θα παρουσιάζει το νέο αμυντικό σχέδιο πριν την σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ
23:30
ΕΛΛΑΔΑ
Στιγμές θρίλερ στο Αττικόν: Ηλικιωμένος προσπάθησε να μπει με μαχαίρι στο δωμάτιο της Μάρως Κοντού
23:17
ΚΟΣΜΟΣ
Γαλλία: Νεκρός 17χρονος ύστερα από ξυλοδαρμό - Απαγγέλθηκαν κατηγορίες για φόνο σε πέντε άτομα
23:10
ΕΛΛΑΔΑ