Κορωνοϊός: Θετικοί γιατροί και εργαζόμενοι του Νοσοκομείου Βόλου
Ανανεώθηκε:
Συναγερμός έχει σημάνει στο Νοσοκομείο Βόλου, καθώς γιατροί και ασθενείς προσβλήθηκαν από κορωνοϊό.
Συγκεκριμένα, θετικοί διαγνώστηκαν γιατροί, εργαστηριακό προσωπικό και γενικά εργαζόμενοι στο Νοσοκομείο, σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου της Ένωσης Ιατρών Νοσοκομείου και Κέντρων Υγείας Μαγνησίας κ. Παύλου Μαλινδρέτου στην ΕΡΤ.
Σε καραντίνα έχουν τεθεί τουλάχιστον 10 γιατροί, καθώς αποτελούσαν στενές επαφές των νοσούντων.
Ο αριθμός των γιατρών και του εργαστηριακού προσωπικού ανέρχεται στους πέντε, ενώ σύμφωνα με τον Πρόεδρο του Συλλόγου Εργαζομένων του Νοσοκομείου Βόλου Ντίνο Μηνδρινό ο αριθμός των εργαζομένων που νοσεί είναι έξι.
Μέσα στην ημέρα αναμένονται τα αποτελέσματα και από άλλους εργαζόμενους που ήρθαν σε επαφή με τους νοσούντες.
Ο κ. Μαλινδρέτος στις δηλώσεις του επεσήμανε ότι 40 πολίτες νοσηλεύονται με κορωνοϊό στις κλινικές covid, ενώ στη ΜΕΘ εξακολουθούν να βρίσκονται διασωληνωμένοι δύο ασθενείς.
Φθιώτιδα: Συναγερμός για φωτιά στην Στυλίδα - Καίει χαμηλή βλάστηση
10:49
Σκόπελος: 19χρονη που πήγε να δουλέψει σεζόν κατήγγειλε ότι έπεσε θύμα βιασμού από 28χρονο
10:44
Βενεζουέλα: Δραματικές εικόνες μετά τον διπλό σεισμό- Βίντεο από drone καταγράφει βιβλική καταστροφή
10:33
Σε πορτοκαλί συναγερμό για πυρκαγιά η Αττική και άλλες 4 περιφέρειες - Σε ετοιμότητα η Πυροσβεστική
10:22