Αίγιο: Άνδρας έπεσε στο κενό από γέφυρα
Άνδρας έπεσε στο κενό από γέφυρα της Ολυμπίας Οδού στο ύψος του Αιγίου.
Σύμφωνα με την αστυνομία, πρόκειται για 75χρονο, ο οποίος μετά την πτώση του από την γέφυρα διακομίστηκε στο νοσοκομείο, όπου εκεί οι γιατροί διαπίστωσαν τον θάνατό του.
Ο άνδρας αντιμετώπιζε οικονομικά προβλήματα, όπως αναφέρει το patrastimes.gr.
Στο μεταξύ, σε εξέλιξη είναι οι έρευνες για να διαπιστωθούν τα αίτια που οδήγησαν τον άνδρα να πάρει την συγκεκριμένη απόφαση, ενώ κανονικά διεξάγεται πλέον η κυκλοφορία στον αυτοκινητόδρομο.
ΧΡΗΜΑ
Αλλαγές από τον Σεπτέμβριο στις διαθήκες - Ποια τα δικαιώματα των κληρονόμων
03:00
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
ΧΡΗΜΑ
Πότε αναμένεται να καταβληθεί η έκτακτη οικονομική ενίσχυση των 150 ευρώ ανά παιδί
01:00
ΧΡΗΜΑ
Ανακαίνιση Κατοικίας: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για τις βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
00:30
ΚΟΣΜΟΣ