Κορωνοϊός: Κατέληξαν τρεις ασθενείς στη Θεσσαλονίκη
Ακόμη τρία άτομα που ασθένησαν με κορωνοϊό στη χώρα μας, κατέληξαν.
Ειδικότερα, πρόκειται για έναν 80χρονο, μια 75χρονη και μια 82χρονη.
Οι ασθενείς νοσηλεύονταν σε ΑΧΕΠΑ και Ιπποκράτειο.
Τα τελευταία στοιχεία για τον κορωνοϊό
Ο ΕΟΔΥ ανακοίνωσε σήμερα 2.752 νέα κρούσματα του νέου κορωνοϊού στη χώρα, εκ των οποίων 39 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας.
Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων είναι 63.321, εκ των οποίων το 54.2% άνδρες.
Συνολικά 4,556 (7.2%) θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 17.036 (26.9%) είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα.
297 συμπολίτες μας νοσηλεύονται διασωληνωμένοι. Η διάμεση ηλικία τους είναι 65 ετών. 82 (27.6%) είναι γυναίκες και οι υπόλοιποι άνδρες. To 82.8%, των διασωληνωμένων, έχει υποκείμενο νόσημα ή είναι ηλικιωμένοι 70 ετών και άνω. 347 ασθενείς έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ.
«Ανακαίνιση Κατοικίας»: Έως πότε υποβάλλονται οι βεβαιώσεις επιλεξιμότητας
05:00
Κοινωνικός Τουρισμός 2026-2027: Οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων για συνταξιούχους
04:00
ΔYPA: Δείτε τους τελικούς προσωρινούς πίνακες για τους 70 μόνιμους εκπαιδευτικούς
03:00
Πώς θα κάνετε αίτηση για τις 50 Επαγγελματικές Σχολές της ΔΥΠΑ - Τι πρέπει να γνωρίζετε
02:00