Πολυτεχνείο 2020: Έκλεισαν και άλλοι σταθμοί του μετρό
Έκλεισαν, μετά από εντολή της Ελληνικής Αστυνομίας, οι σταθμοί του μετρό «Μοναστηράκι», «Βικτώρια», «Αττική», «Σεπόλια», «Στ. Λαρίσης» και «Συγγρού- Φιξ», στο πλαίσιο των μέτρων ασφαλείας για την επέτειο του Πολυτεχνείου.
Υπενθυμίζεται πως από νωρίς έκλεισαν και οι σταθμοί: «Ομόνοια», «Πανεπιστήμιο», «Σύνταγμα», «Ευαγγελισμός», «Μέγαρο Μουσικής» καθώς και το «Μεταξουργείο».
Οι συρμοί του μετρό θα διέρχονται κανονικά, χωρίς όμως να πραγματοποιούν στάσεις στους παραπάνω σταθμούς.
Κανονικά διεξάγεται πλέον, σύμφωνα με τη νεότερη ενημέρωση από την ΕΛΑΣ, η κυκλοφορία των οχημάτων στις οδούς Πατησίων, Πανεπιστημίου και Σταδίου.
ΧΡΗΜΑ
Δείτε τους οριστικούς πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων του κοινωνικού τουρισμού 2026-27
05:00
ΧΡΗΜΑ
Νέα 22 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής από τη ΔΥΠΑ τον Ιούλιο
04:00
ΧΡΗΜΑ
Αλλαγές από τον Σεπτέμβριο στις διαθήκες - Ποια τα δικαιώματα των κληρονόμων
03:00
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
ΧΡΗΜΑ