Εξιτήριο έλαβε από τον «Ευαγγελισμό» ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος
Ανανεώθηκε:
Εξιτήριο από τον «Ευαγγελισμό» όπου νοσηλεύονταν με κορωνοϊό πήρε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος.
Είναι πολύ καλύτερα και θα μεταβεί στην οικία του, όπου θα παρακολουθείται από ιατρούς.
Ο Αρχιεπίσκοπος νοσηλεύονταν τις τελευταίες ημέρες στη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας με την κατάστασή του να είναι απόλυτα ελεγχόμενη, όπως ανέφερε το τελευταίο ιατρικό ανακοινωθέν.
Το νοσοκομείο αναφέρει σε ανακοίνωσή του:
«Ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ.Ιερώνυμος, έλαβε εξιτήριο από το Νοσοκομείο σήμερα στις 15:45, μετά από νοσηλεία δώδεκα (12) ημερών».
ΕΛΛΑΔΑ
Χειροπέδες σε 26χρονο στη Θεσσαλονίκη για σειρά ληστειών με θύματα ηλικιωμένες
10:21
ΚΟΣΜΟΣ
Περίπου 68.000 νοικοκυριά στη Γαλλία έμειναν χωρίς ρεύμα λόγω του καύσωνα
10:15
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: Αυτά είναι τα θέματα στο ειδικό μάθημα των Ιταλικών
10:08
ΚΟΣΜΟΣ
Σε κάθε γκολ της Νορβηγίας στο Μουντιάλ καταγράφονται μικροσεισμοί στην πόλη Μπέργκεν
10:05
ΚΟΣΜΟΣ