Εξιτήριο έλαβε από τον «Ευαγγελισμό» ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος
Ανανεώθηκε:
Εξιτήριο από τον «Ευαγγελισμό» όπου νοσηλεύονταν με κορωνοϊό πήρε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος.
Είναι πολύ καλύτερα και θα μεταβεί στην οικία του, όπου θα παρακολουθείται από ιατρούς.
Ο Αρχιεπίσκοπος νοσηλεύονταν τις τελευταίες ημέρες στη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας με την κατάστασή του να είναι απόλυτα ελεγχόμενη, όπως ανέφερε το τελευταίο ιατρικό ανακοινωθέν.
Το νοσοκομείο αναφέρει σε ανακοίνωσή του:
«Ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ.Ιερώνυμος, έλαβε εξιτήριο από το Νοσοκομείο σήμερα στις 15:45, μετά από νοσηλεία δώδεκα (12) ημερών».
ΕΛΛΑΔΑ
Δίκη Τεμπών: Δύο νέα αιτήματα για αναβάθμιση των κατηγοριών
12:03
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Πηγές υπ. Προστασίας του Πολίτη για Αβραμόπουλο: Εντός 24 ωρών το ένταλμα στον αρμόδιο εισαγγελέα
12:00
ΕΛΛΑΔΑ
Πανελλήνιες 2026: Αυτές είναι οι απαντήσεις στο ειδικό μάθημα των Ιταλικών
11:56
ΚΟΣΜΟΣ
Ο Τραμπ πιέζει ώστε να μειωθεί η τιμή των καυσίμων
11:55
ΠΟΛΙΤΙΚΗ