Κορωνοϊός: Τέσσερα κρούσματα σε γηροκομείο του Βόλου
Τέσσερα κρούσματα κορωνοϊού εντοπίστηκαν σε γηροκομείο στο Βόλο. Πρόκειται για εργαζόμενους στη μονάδα και όχι για φιλοξενούμενους, σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά μέχρι στιγμής.
Ο εντοπισμός έγινε στο πλαίσιο του προληπτικού ελέγχου από συνεργεία της ΚΟΜΥ Μαγνησίας.
Ειδικότερα, θετικοί στον ιό είναι δύο εργαζόμενοι του γηροκομείου, που έρχονται σε επαφή με ηλικιωμένους, μία διοικητική υπάλληλος και ένας εξωτερικός συνεργάτης.
Αργά χθες το βράδυ που έγινε γνωστό ότι νοσούν από κορωνοϊό οι εργαζόμενοι, αμέσως απομονώθηκαν, ενώ μεταφέρθηκαν και απομονώθηκαν σε άλλη πτέρυγα, όσοι ηλικιωμένοι είχαν έρθει σε επαφή μαζί τους.
Μέχρι στιγμής κανένας ηλικιωμένος δεν παρουσιάζει συμπτώματα, ωστόσο αύριο θα πραγματοποιηθεί έλεγχος με rapid test σε όλο το προσωπικό και τους ηλικιωμένους και τη Δευτέρα θα γίνει μοριακός έλεγχος όλου του ανθρώπινου δυναμικού του Ιδρύματος, όπως μεταδίδει το magnesianews.gr.
Oικιακή βοηθός «ξάφριζε» κοσμήματα και χρηματικά ποσά από σπίτια στην Αττική
13:14
Θεσσαλονίκη: Ελεύθερη υπό όρους η 29χρονη που τραυμάτισε με μαχαίρι τον σύντροφο της
13:06
Εξιτήριο για τους δύο χειριστές του πυροσβεστικού ελικοπτέρου που έπεσε στη λίμνη Αώου
12:48
Ηράκλειο: «Πώς να πάω το παιδί στο νοσοκομείο; Ήταν μακριά», είπε η μητέρα του 3χρονου Άγγελου
12:47