Κορωνοϊός - ΠΟΕΔΗΝ: 16ος υγειονομικός χάθηκε στη μάχη κατά του ιού
Ανανεώθηκε:
Μεγαλώνει ο τραγικός κατάλογος των υγειονομικών που χάνουν τη ζωή τους από κορωνοϊό.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΟΕΔΗΝ Μιχάλη Γιαννάκο, σήμερα δυστυχώς
έχασε τη μάχη για τη ζωή 53χρονη γιατρός ακτινοφυσικός του νοσοκομείου Θεαγενείου, παντρεμένη μητέρα δύο παιδιών.
Σύμφωνα με τον κ. Γιαννάκο, δεν είχε υποκείμενο νόσημα. Η άτυχη γιατρός έδωσε πολυήμερο αγώνα διασωληνωμένη στη ΜΕΘ του νοσοκομείου Παπαγεωργίου.
«Συλλυπητήρια στην οικογένειά της και τους συναδέλφους. Στέρεψαν τα λόγια μας, οι εκκλήσεις στην πολιτεία να πράξει τα αυτονόητα. Χορτάσαμε λόγια και συμπάθεια.
Οι οικογένειες των θανόντων είναι σε απόγνωση. Έχουν ανάγκες. Δεν κατανοούμε τη σιωπή της κυβέρνησης. Ο θάνατος των συναδέλφων στον υγειονομικό πόλεμο να χαρακτηρισθεί τώρα με νομοθετική ρύθμιση εργατικό ατύχημα. Κάλλιο αργά παρά ποτέ» αναφέρει στην ανακοίνωσή του ο κ. Γιαννάκος.
Πέντε συλλήψεις για τις πυρκαγιές σε Φθιώτιδα, Σέρρες, Ανατολική Αττική και Ρόδο
21:03
Βενεζουέλα: Ανέβηκαν στους 1.430 οι νεκροί - Σκάβουν ακόμη και με τα χέρια για επιζώντες
20:52
Συνεχίζεται η επίγεια μάχη με τις φλόγες στη δασική πυρκαγιά στα Κρυονέρια Αιτωλοακαρνανίας
20:41
Καλλιθέα: Νέα στοιχεία για τη δολοφονία του 15χρονου - Όσα κατέθεσε ο 17χρονος καθ' ομολογία δράστης
20:33