Συγκινούν οι εργαζόμενοι του «Σωτηρία»: Είπαν τα κάλαντα σε ασθενείς
Ανανεώθηκε:
Συγκινεί η κίνηση των εργαζομένων του «Σωτηρία», οι οποίοι προσπάθησαν να μεταφέρουν λίγο... πνεύμα Χριστουγέννων σε ασθενείς με κορωνοϊό.
Οι υγειονομικοί, φορώντας κόκκινους σκούφους, τραγούδησαν τα κάλαντα σε όλους τους νοσηλευόμενους που περνούν τις γιορτές στο νοσοκομείο.
Βίντεο από αυτή την κίνηση ανθρωπιάς κοινοποίησε στο Twitter η διευθύντρια της 7ης Πνευμονολογικής Κλινικής στο νοσοκομείο «Σωτηρία», Μίνα Γκάγκα.
«Χαρούμενα Χριστούγεννα! Κάλαντα από το προσωπικό του Σωτηρία στους ασθενείς με covid. Χρόνια πολλά σε όλους!», έγραψε στην ανάρτησή της.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κομισιόν για Αβραμόπουλο: Το 2022 κάναμε εσωτερικό έλεγχο, όχι «έρευνα»
14:59
ΚΟΣΜΟΣ
Το Πολεμικό Ναυτικό της Γαλλίας αναχαίτισε τάνκερ ύποπτο ότι ανήκει στον σκιώδη ρωσικό στόλο
14:53
ΕΛΛΑΔΑ
Τρεις συλλήψεις σε αστυνομική επιχείρηση στον Γέρακα – Ξηλώθηκαν 300 μέτρα καλώδια ρευματοκλοπών
14:52
TECH
Ποινικό Μητρώο: Εκδόθηκαν ψηφιακά 100.000 αντίγραφα τις 40 πρώτες μέρες του νέου συστήματος
14:45
ΧΡΗΜΑ