Συγκινούν οι εργαζόμενοι του «Σωτηρία»: Είπαν τα κάλαντα σε ασθενείς
Ανανεώθηκε:
Συγκινεί η κίνηση των εργαζομένων του «Σωτηρία», οι οποίοι προσπάθησαν να μεταφέρουν λίγο... πνεύμα Χριστουγέννων σε ασθενείς με κορωνοϊό.
Οι υγειονομικοί, φορώντας κόκκινους σκούφους, τραγούδησαν τα κάλαντα σε όλους τους νοσηλευόμενους που περνούν τις γιορτές στο νοσοκομείο.
Βίντεο από αυτή την κίνηση ανθρωπιάς κοινοποίησε στο Twitter η διευθύντρια της 7ης Πνευμονολογικής Κλινικής στο νοσοκομείο «Σωτηρία», Μίνα Γκάγκα.
«Χαρούμενα Χριστούγεννα! Κάλαντα από το προσωπικό του Σωτηρία στους ασθενείς με covid. Χρόνια πολλά σε όλους!», έγραψε στην ανάρτησή της.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΣΥΡΙΖΑ: «Μαζεύτηκαν οι υπογραφές για νέα Κεντρική Επιτροπή» - Πολάκης πριν την Πολιτική Γραμματεία
16:17
ΕΛΛΑΔΑ
Στις φλόγες παραδόθηκαν σπίτια από τη μεγάλη φωτιά σε αποθήκη ξυλείας στο Ηράκλειο
16:08
ΚΟΣΜΟΣ
Το Ισραήλ πρέπει να αποσυρθεί πλήρως από τον Λίβανο, δηλώνουν οι Φρουροί της Επανάστασης του Ιράν
15:56
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Δωρεάν τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες για 48 ώρες μετά τους σεισμούς
15:55
ΚΟΣΜΟΣ