Πάτρα: Το πανεπιστημιακό νοσοκομείο της πόλης παρέλαβε τα πρώτα εμβόλια κατά του κορωνοϊού
Ανανεώθηκε:
Έφθασε, σήμερα το πρωί, στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο της Πάτρας το ειδικό όχημα που μετέφερε τα πρώτα εμβόλια κατά της covid-19, συνοδευόμενο από περιπολικά οχήματα της αστυνομίας.
Σύμφωνα με τον σχεδιασμό που έχει γίνει, οι πρώτοι εμβολιασμοί αναμένεται να ξεκινήσουν αύριο, Τρίτη, στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο, το οποίο είναι και νοσοκομείο αναφοράς.
Οι πρώτοι που θα εμβολιαστούν θα είναι οι γιατροί, το νοσηλευτικό προσωπικό και το υπόλοιπο υγειονομικό προσωπικό, ενώ το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα θα συνεχιστούν οι εμβολιασμοί και στα άλλα νοσοκομεία.
Επίσης, από τα μέσα Ιανουαρίου αναμένεται να ξεκινήσουν οι εμβολιασμοί στα κέντρα υγείας.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Σχοινάς: Μεγάλο πακέτο πληρωμών σε αγρότες τη Δευτέρα - Ενίσχυση 20 εκατ. για ρύζι μέσω de minimis
12:30
ΕΛΛΑΔΑ
Θρίλερ στο Ηράκλειο με τη γυναίκα που τραυματίστηκε από όπλο στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου
12:28
ΕΛΛΑΔΑ
Μήνυμα 112 για την φωτιά στην Βοιωτία: «Παραμείνετε σε ετοιμότητα»
12:25
ΣΠΟΡ
Γιάννης Αντετοκούνμπο: «Το 2020 ήθελα να παρατήσω το μπάσκετ - Υπήρχε τόσο μεγάλη πίεση»
12:11
ΕΛΛΑΔΑ