Κορωνοϊός: Στη ΜΕΘ ο πρόεδρος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Πειραιά
Στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) του Νοσηλευτικού Ιδρύματος του Μετοχικού Ταμείου Στρατού (ΝΙΜΤΣ) νοσηλεύεται από τα ξημερώματα της Κυριακής, 27 Δεκεμβρίου, ο πρόεδρος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Πειραιά, Ανδριανός Μιχάλαρος, ο οποίος διαπιστώθηκε θετικός στο στέλεχος κορωνοϊού «Covid-19» ύστερα από εξετάσεις, στις οποίες υποβλήθηκε στο Θριάσιο Νοσοκομείο.
Όπως τονίζει σημερινή ανακοίνωση του ΒΕΠ, για προληπτικούς λόγους, κρίθηκε απαραίτητη η μεταφορά του κ. Μιχάλαρου στη ΜΕΘ του ΝΙΜΤΣ, καθώς και η διασωλήνωσή του.
Σύμφωνα με τους θεράποντες ιατρούς, ο κ. Μιχάλαρος παραμένει σε σοβαρή αλλά σταθερή κατάσταση.
ΕΛΛΑΔΑ
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Γραμμή 3 του μετρό από αύριο (28/06) λόγω έργων αντικατάστασης
09:53
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μαρινάκης για Τσίπρα: «Μου θυμίζει τον Κωνσταντάρα στον Τρελοπενηντάρη - Κάνει τον κιμπάρη»
09:49
ΕΛΛΑΔΑ
Υποβρύχιος έλεγχος στο πλοίο «Κίσσαμος» που προσάραξε στη Μήλο: Ψάχνουν τα αίτια του μπλακ άουτ
09:32
TRAVEL
Tasty news: Τα πιο σημαντικά γευστικά ραντεβού που αξίζουν μία θέση στην ατζέντα μας
09:30
ΕΛΛΑΔΑ