Χαλκιδική: Πρόστιμα σε οκτώ ανήλικους για κορωνοπάρτι
Ανανεώθηκε:
Πρόστιμα για παραβίαση των περιοριστικών μέτρων κατά του κορωνοϊού επέβαλαν αστυνομικοί στη Χαλκιδική σε οκτώ ανήλικους.
Οι ανήλικοι είχαν συγκεντρωθεί σε διαμέρισμα στη Βουρβουρού και έκαναν πάρτι κατά τη διάρκεια της νύχτας, αγνοώντας το αυστηρό lockdown.
Τα ξημερώματα, η αστυνομία έλαβε καταγγελία για φασαρία και μουσική και έσπευσε στο σημείο για να πραγματοποιήσει έλεγχο.
Μόλις διαπιστώθηκε ότι είχαν συγκεντρωθεί αρκετά άτομα, οι αξιωματικοί επέβαλαν πρόστιμα 300 ευρώ σε όλους τους ανήλικους, ωστόσο δεν προέβησαν σε προσαγωγές.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι ανήλικοι φέρεται να νοίκιασαν το συγκεκριμένο διαμέρισμα στη Βουρβουρού για να κάνουν πάρτι ανενόχλητοι.
ΕΛΛΑΔΑ
ΥΠΕΝ: Δέκα έργα ύψους 15 εκατ. ευρώ για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας σε εννέα νησιωτικούς δήμους
22:40
ΚΟΣΜΟΣ
Νέος κύκλος τεχνικών συνομιλιών ΗΠΑ - Ιράν στις 29-30 Ιουνίου: Στο επίκεντρο το πυρηνικό πρόγραμμα
22:31
ΚΟΣΜΟΣ
Έρευνα για παράνομη έκδοση διαβατηρίων στην πρεσβεία της Αυστρίας στο Λονδίνο
22:22
ΚΟΣΜΟΣ
Καύσωνας στη Γαλλία: 48 άνθρωποι πέθαναν από πνιγμό σε έξι ημέρες
22:12
ΚΟΣΜΟΣ