Η Φον Ντερ Λάιεν επαινεί εθελοντή από τη Θεσσαλονίκη: «Μαζί θα ξεπεράσουμε την πανδημία»
Tη δύναμη της αλληλεγγύης κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού μέσα από το πρόσωπο του Ηλία, ενός εθελοντή από τη Θεσσαλονίκη, υπογραμμίζει η Πρόεδρος της Κομισιόν, Ούρσουλα Φον Ντερ Λάιεν.
«Η κρίση ήταν σκληρή σε κάποιους Ευρωπαίους - αλλά μπορούμε να βασιστούμε ο ένας στον άλλο» αναφέρει σε ανάρτησή της -στα ελληνικά και τα αγγλικά- η Ούρσουλα Φον Ντερ Λάιεν και προσθέτει:
«Στη Θεσσαλονίκη ο Ηλίας είναι εθελοντής σε τράπεζα τροφίμων. Με την ομάδα του, μαγειρεύει και συσκευάζει γεύματα για οικογένειες που έχουν ανάγκη».
«Μαζί, θα ξεπεράσουμε αυτήν την πανδημία», καταλήγει η Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.Το μήνυμά της συνοδεύεται από βίντεο που δείχνει τους εθελοντές από τη Θεσσαλονίκη να ετοιμάζουν γεύματα για ανθρώπους που έχουν ανάγκη.
Η Ούρσουλα Φον Ντερ Λάιεν μέσα από μηνύματα και βίντεο προβάλλει την αλληλεγγύη που δείχνουν οι Ευρωπαίοι την περίοδο της πανδημίας.
Ξεπέρασαν τους 900 οι νεκροί από το σεισμό στη Βενεζουέλα - Σπεύδουν συνεργεία διάσωσης
20:37
Hellenic Train: Αναστέλλεται από 29/6 το δρομολόγιο Πάτρα-Καμίνια - Με λεωφορεία η μετακίνηση
20:31
Καλλιθέα: Παραδόθηκε νεαρός για τη φονική συμπλοκή με θύμα τον 15χρονο
20:30
H υπερ-ειδική του Ράλλυ Ακρόπολις μέσα από το φακό του Λευτέρη Παρτσαλή
20:28