Η Φον Ντερ Λάιεν επαινεί εθελοντή από τη Θεσσαλονίκη: «Μαζί θα ξεπεράσουμε την πανδημία»
Tη δύναμη της αλληλεγγύης κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού μέσα από το πρόσωπο του Ηλία, ενός εθελοντή από τη Θεσσαλονίκη, υπογραμμίζει η Πρόεδρος της Κομισιόν, Ούρσουλα Φον Ντερ Λάιεν.
«Η κρίση ήταν σκληρή σε κάποιους Ευρωπαίους - αλλά μπορούμε να βασιστούμε ο ένας στον άλλο» αναφέρει σε ανάρτησή της -στα ελληνικά και τα αγγλικά- η Ούρσουλα Φον Ντερ Λάιεν και προσθέτει:
«Στη Θεσσαλονίκη ο Ηλίας είναι εθελοντής σε τράπεζα τροφίμων. Με την ομάδα του, μαγειρεύει και συσκευάζει γεύματα για οικογένειες που έχουν ανάγκη».
«Μαζί, θα ξεπεράσουμε αυτήν την πανδημία», καταλήγει η Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.Το μήνυμά της συνοδεύεται από βίντεο που δείχνει τους εθελοντές από τη Θεσσαλονίκη να ετοιμάζουν γεύματα για ανθρώπους που έχουν ανάγκη.
Η Ούρσουλα Φον Ντερ Λάιεν μέσα από μηνύματα και βίντεο προβάλλει την αλληλεγγύη που δείχνουν οι Ευρωπαίοι την περίοδο της πανδημίας.
Σκόπελος: 19χρονη καταγγέλλει ότι βιάστηκε από συνάδελφό της
19:30
Νιγηρία: Τουλάχιστον εννέα νεκροί από κατάρρευση κτηρίου στο Λάγκος
19:22
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις το διήμερο 27 και 28 Ιουνίου στο Χαλάνδρι, λόγω εργασιών
19:14
«Γιατί δεν χρησιμοποιούμε πυρηνικά»: Πιέσεις σε Πούτιν για συντριπτικά χτυπήματα στην Ουκρανία
19:03