Θεσσαλονίκη: Καταδίκη 19χρονου για πρωτοχρονιάτικο πάρτι με εννέα φίλους του
Ανανεώθηκε:
Σε 6μηνη φυλάκιση με 3ετή αναστολή, καταδικάστηκε 19χρονος, που είχε συλληφθεί στη Θεσσαλονίκη ως διοργανωτής πρωτοχρονιάτικου πάρτι, παρά τις σχετικές απαγορεύσεις για την αποφυγή διασποράς του κορωνοϊού.
Το Αυτόφωρο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Θεσσαλονίκης, όπου παραπέμφθηκε να δικαστεί, τον έκρινε ένοχο για εξ αμελείας παραβίαση των περιοριστικών μέτρων κατά της πανδημίας, αναγνωρίζοντάς του το ελαφρυντικό της μετεφηβικής ηλικίας.
Σύμφωνα με τη δικογραφία, κατόπιν καταγγελίας αστυνομικοί κλήθηκαν, τα ξημερώματα του περασμένου Σαββάτου (2/1), να μεταβούν σε διαμέρισμα που ανήκει στην γιαγιά του στο κέντρο της πόλης, όπου εντοπίστηκε ο ίδιος μαζί με εννέα ακόμη φίλους του.
«Είχα να δω τα παιδιά πάνω από τέσσερις μήνες» είπε στην απολογία του ο 19χρονος φοιτητής, τονίζοντας ότι δεν ήταν στις προθέσεις του να μαζευτούν τόσοι αλλά στην πορεία της «μάζωξης» εμφανίστηκαν επιπλέον άτομα.
«Θεώρησα πιο ασφαλές να μείνουν μετά τις 10 το βράδυ που ισχύουν οι περιορισμοί στις μετακινήσεις» πρόσθεσε.
Ο ίδιος άσκησε έφεση κατά της απόφασης και αφέθηκε ελεύθερος.
Σε βάρος του επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο 3.000 ευρώ και στους υπόλοιπους παρευρισκομένους πρόστιμο 300 ευρώ.
Νετανιάχου κατά Ερντογάν: «Κάθε μέρα ζητά την καταστροφή του Ισραήλ - Θα ενημερώσουμε τις ΗΠΑ»
21:24
Τραγωδία χωρίς τέλος στη Βενεζουέλα: Στους 1.450 οι νεκροί - Αγωνία για τους εγκλωβισμένους
21:18
Diamond League: Τρίτη θέση για τον Εμμανουήλ Καραλή στα 5,83 μ. στο Παρίσι
21:12
Συνελήφθη 65χρονος για ασελγείς πράξεις σε βάρος 12χρονου παιδιού στη Λαμία
21:00