Βόλος: Άνοιξε κανονικά το μαγαζί της και σέρβιρε ποτά
Ανανεώθηκε:
Η αγορά και το λιανεμπόριο μπορεί άνοιξαν υπό όρους, αλλά γενικώς η εστίαση εξακολουθεί να παραμένει κλειστή.
Ωστόσο, αυτό δεν εμπόδισε μία 40χρονη γυναίκα που διατηρεί καφέ - μπαρ στη Νέα Ιωνία του Βόλου, να το ανοίξει και όχι μόνο να επιτρέψει την είσοδο πελατών, αλλά και να σερβίρει κανονικά τα ποτά στους πελάτες.
Αυτά συνέβησαν χθες το απόγευμα στον Βόλο, όπου αστυνομικοί της ΟΠΚΕ έσπευσαν στο καφέ - μπαρ της 40χρονης, την οποία συνέλαβαν για παραβίαση των μέτρων κατά της πανδημίας, αφού ως ιδιοκτήτρια του καταστήματος είχε ανοιχτό το μαγαζί της και είχε επιτρέψει την είσοδο σε 10 πελάτες που έπιναν το ποτό τους.
Εις βάρος της 40χρονης γυναίκας επιβλήθηκε διοικητικό πρόστιμο 3.000 ευρώ και θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα Βόλου, ενώ σε βάρος των πελατών επιβλήθηκε στον καθένα διοικητικό πρόστιμο 300 ευρώ για παραβίαση μέτρων για τον κορωνοϊό.
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00