Έφυγε από τη ζωή ο μουσικός Δημήτρης Ατζέμης
Ανανεώθηκε:
Έφυγε από τη ζωή, το βράδυ της Τρίτης, ο βιρτουόζος του μπουζουκιού Δημήτρης Ατζέμης.
Υπήρξε, εκτός των άλλων, δάσκαλος του μπουζουκιού και σταθερός συνεργάτης του Σταύρου Κουγιουμτζή, παίζοντας, επί σειρά ετών, μπουζούκι στην ορχήστρα του. Ήταν δάσκαλος στο 10ο δημοτικό σχολείο Συκεών.
Σε ανάρτησή του στα κοινωνικά δίκτυα, ο Σύλλογος Μουσικών Βορείου Ελλάδος έγραψε:
«Ο Δημήτρης Ατζέμης μας άφησε σήμερα. Ένας από τους καλύτερους μουσικούς και δασκάλους της πόλης μας! Παράδειγμα ήθους, ευγένειας και καλοσύνης! Ο Σύλλογος Μουσικών Βορείου Ελλάδος πενθεί. Αγαπημένε μας Δημήτρη καλό ταξίδι! Θα σε θυμόμαστε πάντα. Τα θερμότερά μας συλλυπητήρια στην οικογένεια και στους οικείους. Οι συνάδελφοί σου».
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Το viral βίντεο του πρωθυπουργού με τις στιγμές αγωνίας ως... ραλίστας
17:45
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΥΠΕΞ: Εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στο λαό της Βενεζουέλας - Θερμά συλλυπητήρια για τα θύματα
17:40
ΧΡΗΜΑ
Στα 5,33 ευρώ το κιλό η «επικήρυξη» του λαγοκέφαλου - Τα μέτρα στήριξης στους ψαράδες
17:31
ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ: Περισσότερα από 24 εκατομμύρια ευρώ σε κέρδη μοίρασε την προηγούμενη εβδομάδα
17:18
ΕΛΛΑΔΑ