Θεσσαλονίκη: Ληστεία με καραμπίνα για... 20 ευρώ
Ληστεία με καραμπίνα σημειώθηκε το απόγευμα της Κυριακής στην περιοχή των Διαβατών στη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με την αστυνομία, οι δύο δράστες μπήκαν λίγο μετά τις έξι στο αρτοποιείο της συγκεκριμένης περιοχής και με την απειλή καραμπίνας ζήτησαν από τον υπάλληλο τις εισπράξεις του ταμείου.
Οι δράστες πήραν μόλις 20 ευρώ που υπήρχαν στο ταμείο και διέφυγαν με μηχανή.
Πραγματοποιούνται έρευνες για τον εντοπισμό των δραστών.
ΧΡΗΜΑ
Έρχεται το νέο Μητρώο Ιδιοκτησίας και Διαχείρισης Ακινήτων - Τι φέρνει το «ΜΙΔΑ»
15:11
ΚΟΣΜΟΣ
Αυτοκίνητο έπεσε πάνω σε πλήθος οπαδών του Μουντιάλ στο Μεξικό - Τουλάχιστον 17 τραυματίες
15:09
ΕΛΛΑΔΑ
Χωρίς τις αισθήσεις του απεγκλωβίστηκε οδηγός φορτηγού μετά από τροχαίο στον Έβρο
15:05
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κομισιόν για Αβραμόπουλο: Το 2022 κάναμε εσωτερικό έλεγχο, όχι «έρευνα»
14:59
ΚΟΣΜΟΣ