Κορωνοϊός: 23 συλλήψεις και πρόστιμα 658.000 ευρώ για παραβίαση περιοριστικών μέτρων
Ανανεώθηκε:
Σε 23 συλλήψεις προχώρησε χθες, Σάββατο, η ΕΛ.ΑΣ. για τη διοργάνωση ιδιωτικών συναθροίσεων σε οικίες και για παραβάσεις των όρων λειτουργίας των επιχειρήσεων, στο πλαίσιο των μέτρων περιορισμού του κορωνοϊού.
Ενδεικτικά, οκτώ άτομα συνελήφθησαν, καθώς συμμετείχαν σε τυχερά παιχνίδια εντός καταστήματος στην Αττική και έλαβαν από 300 ευρώ πρόστιμο για παραβίαση περιορισμού κίνησης.
Επίσης, η Αστυνομία προχώρησε σε σύλληψη και επιβολή προστίμου ύψους 5.000 ευρώ σε ιδιοκτήτη ταβέρνας για εξυπηρέτηση καθήμενων πελατών, καθώς και στην επιβολή προστίμου 300 ευρώ σε 19 πελάτες για παραβίαση του περιορισμού κίνησης.
Συνολικά, οι αρμόδιες ελεγκτικές υπηρεσίες διενήργησαν χθες, Σάββατο, 81.745 ελέγχους και κατέγραψαν 2.073 περιπτώσεις παραβίασης των μέτρων επιδημιολογικού συναγερμού.
Επιβλήθηκαν πρόστιμα ύψους 658.600 ευρώ και κύρωση αναστολής λειτουργίας 15 ημερών σε τέσσερις επιχειρήσεις.
Θεσσαλονίκη: Ελεύθερη υπό όρους η 29χρονη που τραυμάτισε με μαχαίρι τον σύντροφο της
13:06
Εξιτήριο για τους δύο χειριστές του πυροσβεστικού ελικοπτέρου που έπεσε στη λίμνη Αώου
12:48
«Πώς να πάω το παιδί στο νοσοκομείο; Αφού ήταν μακριά»: H απολογία της μητέρας του 3χρονου
12:47
Βενεζουέλα: Οικογένειες σκάβουν με τα χέρια μέσα τα ερείπια - Πάνω από 50.000 οι αγνοούμενοι
12:47