Κορωνοϊός: Στη ΜΕΘ με οξεία μυοκαρδίτιδα 15χρονη από το Αγρίνιο
Ανανεώθηκε:
Οξεία μυοκαρδίτιδα παρουσίασε μια 15χρονη από το Αγρίνιο, που πάσχει από κορωνοϊό, με τους γιατρούς να κρίνουν απαραίτητη τη νοσηλεία της στη ΜΕΘ COVID του Ρίου.
Το κορίτσι μεταφέρθηκε από το νοσοκομείο Αγρινίου στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Πάτρας για να εισαχθεί στην ΜΕΘ Παίδων προκειμένου, σύμφωνα με το ΟΡΕΝ, να παρακολουθηθεί η πορεία της και να πάρει την κατάλληλη φαρμακευτική αγωγή.
Η κατάστασή της είναι σταθερή και δεν έχει χρειαστεί να διασωληνωθεί.
Οι γιατροί εκτιμούν ότι αν συνεχίσει και το 24ωρο που διανύουμε η υγεία της είναι σταθερή, το κορίτσι θα διαφύγει τον κίνδυνο.
Συνολικά πρόκειται για το τέταρτο περιστατικό μεταφλεγμονώδους συνδρόμου σε παιδιά στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας Παίδων του Ρίου.
ΣΥΡΙΖΑ: «Μαζεύτηκαν οι υπογραφές για νέα Κεντρική Επιτροπή» - Πολάκης πριν την Πολιτική Γραμματεία
16:17
Στις φλόγες παραδόθηκαν σπίτια από τη μεγάλη φωτιά σε αποθήκη ξυλείας στο Ηράκλειο
16:08
Το Ισραήλ πρέπει να αποσυρθεί πλήρως από τον Λίβανο, δηλώνουν οι Φρουροί της Επανάστασης του Ιράν
15:56
Βενεζουέλα: Δωρεάν τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες για 48 ώρες μετά τους σεισμούς
15:55