Λαμία: Μάνα και γιος θετικοί στον κορωνοϊό το έσκασαν από το νοσοκομείο
Ανανεώθηκε:
Απίστευτες σκηνές εκτυλίχθηκαν το πρωί του Σαββάτου στο δρόμο που οδηγεί στο Γενικό Νοσοκομείο Λαμίας με δύο κατοίκους Αταλάντης (μάνα και γιος) οι οποίοι αν και θετικοί στον κορωνοϊό έφυγαν από την κλινική covid και αρνούνταν να επιστρέψουν.
Αστυνομικοί και οι φύλακες του Νοσοκομείου τους σταμάτησαν, ενώ έφτασε και ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο οποίο αρνούνταν να επιβιβαστούν.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του LamiaReport είχαν βρεθεί θετικοί την προηγούμενη εβδομάδα και από την Κυριακή το βράδυ ήταν στο Πέτρινο κτίριο με συμπτώματα της νόσου.
Τελικά μετά από διαπραγματεύσεις με την Αστυνομία και σε συνεννόηση με τον Εισαγγελέα Υπηρεσίας, διατέθηκε ασθενοφόρο προκειμένου να επιστρέψουν, με ασφάλεια για εκείνους και τους γύρω τους, σπίτι τους.
Στουρνάρας: «Αναγκαία η ρύθμιση για τον Νόμο Κατσέλη» - Τι και πόσο κερδίζει ο δανειολήπτης
08:22
Πολεμώντας τη φωτιά με... φωτιά: Τα νέα όπλα των πυροσβεστών και οι ακούραστοι φύλακες του δάσους
08:15
Βενεζουέλα: Κραυγή αγωνίας στα ερείπια - Τουλάχιστον 950 νεκροί και πάνω από 50.000 αγνοούμενοι
08:08
Νέα Ζηλανδία: Χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα χιλιάδες κάτοικοι από πλημμύρες και κατολισθήσεις
08:03