ΕΛΛΑΔΑ

Θεσσαλονίκη: Μουδιασμένο το «άνοιγμα» της αγοράς, υποτονική καταναλωτική κίνηση

Θεσσαλονίκη: Μουδιασμένο το «άνοιγμα» της αγοράς, υποτονική καταναλωτική κίνηση
Φωτογραφία αρχείου INTIME / MUSALLARI BRIGGEN

«Μουδιασμένα» επαναλειτουργεί από σήμερα Δευτέρα, 12 Απριλίου, το λιανεμπόριο στη Θεσσαλονίκη μόνο με τη μέθοδο του click away εξαιτίας των περιοριστικών μέτρων προς ανάσχεση της πανδημίας του κορωνοϊού.

Υποτονική είναι η καταναλωτική κίνηση στους μεγάλους εμπορικούς δρόμους της πόλης.

Αρκετά καταστήματα παραμένουν κλειστά, καθώς «το συγκεκριμένο σύστημα δεν λειτουργεί καλά για ορισμένα προϊόντα, που οι καταναλωτές χρειάζεται να δοκιμάσουν, όπως τα ρούχα ή τα παπούτσια, αλλά κι όταν δεν υπάρχει eshop» όπως επισημαίνει, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου, Παντελής Φιλιππίδης.

Οι έμποροι της Θεσσαλονίκης, που άνοιξαν τα καταστήματά τους με καθυστέρηση μίας εβδομάδας, σε σχέση με τις περισσότερες περιοχές της χώρας, ευελπιστούν ότι σύντομα θα ισχύσει το «click inside», επιτρέποντας τις αγορές εντός του καταστήματος πριν από το Πάσχα.

«Βλέποντας τα επιδημιολογικά στοιχεία και με κάθε σεβασμό στη δημόσια υγεία, θεωρούμε ότι από τη Δευτέρα θα μπορέσουμε να πάμε σε click-inside, γιατί παρά την αύξηση των τεστ ημερησίως, έχουμε βελτίωση της εικόνας» σημειώνει ο κ. Φιλιππίδης, υποστηρίζοντας ότι ούτε το click-inside είναι επαρκές, αλλά χρειάζονται «λύσεις πιο συμβατές με την επιβίωση της αγοράς» όπως η «κανονική» λειτουργία των καταστημάτων, με τους αναγκαίους περιορισμούς σε αριθμό καταναλωτών ανά τετραγωνικό και με αυστηρά υγειονομικά πρωτόκολλα.

Εν αναμονή των εξελίξεων, το Σαββατοκύριακο που πέρασε ήταν διήμερο εντατικής δουλειάς ...πίσω από τη βιτρίνα για πολλούς εμπόρους.

Όπως λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Φανή Σ., ιδιοκτήτρια καταστήματος ένδυσης, την τελευταία φορά που τα καταστήματα ήταν ανοιχτά, στην περίοδο των εορτών των Χριστουγέννων, τα μανεκέν στη βιτρίνα της φορούσαν παλτό και κασκόλ και χρειάστηκε να τα ντύσει με τα ρούχα που επιτάσσει η ανοιξιάτικη σεζόν, αλλά και να οργανωθεί γενικότερα για την υποδοχή των πελατών της, έστω με click-away.

ΔΗΜΟΦΙΛΗ