Κέρκυρα: Στο νοσοκομείο βρέφος 40 ημερών θετικό στον κορωνοϊό
Ανανεώθηκε:
Στη Μονάδα Ειδικών Λοιμώξεων του νοσοκομείου της Κέρκυρας νοσηλεύεται ένα βρέφος 40 ημερών που διαγνώστηκε θετικό στον κορωνοϊό.
Η εισαγωγή του νεογνού στο νοσοκομείο έγινε το Σάββατο 29 Μαΐου, αναφέρουν οι πληροφορίες, ενώ το τελευταίο 48ωρο στο νησί έχουν καταγραφεί 43 κρούσματα κορωνοϊού.
Στη Μονάδα Ειδικών Λοιμώξεων του νοσοκομείου νοσηλεύονται ακόμα 22 ασθενείς θετικοί στον ιό.
Σημειώνεται ότι από σήμερα λειτουργεί το Mega Εμβολιαστικό Κέντρο της Κέρκυρας, με 10 εμβολιαστικές γραμμές με το μονοδοσικό εμβόλιο Johnson & Johson.
Σύμφωνα με τα σημερινά στοιχεία τα κλεισμένα ραντεβού ανέρχονται σε 700 ενώ έως τις 11 το πρωί είχαν εμβολιαστεί 150 άτομα, σύμφωνα με το corfutvnews.
ΚΟΣΜΟΣ
Ουκρανικοί πύραυλοι Flamingo έπληξαν ρωσικό εργοστάσιο αμυντικής βιομηχανίας
11:41
ΕΛΛΑΔΑ
Τραγωδία στο Ηράκλειο: Νεκρή γυναίκα που τραυματίστηκε από όπλο στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου
11:25
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Επιχείρηση «Στενά του Ορμούζ»: Τι σημαίνει μια πιθανή συμμετοχή της Ελλάδας
11:17
ΚΟΣΜΟΣ
Το Ιράν καταδίκασε τα αμερικανικά πλήγματα στις νότιες ακτές του
11:11
ΚΟΣΜΟΣ