Κέρκυρα: Στο νοσοκομείο βρέφος 40 ημερών θετικό στον κορωνοϊό
Ανανεώθηκε:
Στη Μονάδα Ειδικών Λοιμώξεων του νοσοκομείου της Κέρκυρας νοσηλεύεται ένα βρέφος 40 ημερών που διαγνώστηκε θετικό στον κορωνοϊό.
Η εισαγωγή του νεογνού στο νοσοκομείο έγινε το Σάββατο 29 Μαΐου, αναφέρουν οι πληροφορίες, ενώ το τελευταίο 48ωρο στο νησί έχουν καταγραφεί 43 κρούσματα κορωνοϊού.
Στη Μονάδα Ειδικών Λοιμώξεων του νοσοκομείου νοσηλεύονται ακόμα 22 ασθενείς θετικοί στον ιό.
Σημειώνεται ότι από σήμερα λειτουργεί το Mega Εμβολιαστικό Κέντρο της Κέρκυρας, με 10 εμβολιαστικές γραμμές με το μονοδοσικό εμβόλιο Johnson & Johson.
Σύμφωνα με τα σημερινά στοιχεία τα κλεισμένα ραντεβού ανέρχονται σε 700 ενώ έως τις 11 το πρωί είχαν εμβολιαστεί 150 άτομα, σύμφωνα με το corfutvnews.
ΕΛΛΑΔΑ
Φθιώτιδα: Συναγερμός για φωτιά στην Στυλίδα - Καίει χαμηλή βλάστηση
10:49
ΕΛΛΑΔΑ
Σκόπελος: 19χρονη που πήγε να δουλέψει σεζόν κατήγγειλε ότι έπεσε θύμα βιασμού από 28χρονο
10:44
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Δραματικές εικόνες μετά τον διπλό σεισμό- Βίντεο από drone καταγράφει βιβλική καταστροφή
10:33
ΕΛΛΑΔΑ
Σε πορτοκαλί συναγερμό για πυρκαγιά η Αττική και άλλες 4 περιφέρειες - Σε ετοιμότητα η Πυροσβεστική
10:22
CULTURE