Κορωνοϊός: Σε καραντίνα η γ.γ. Αντεγκληματικής Πολιτική Σοφία Νικολάου
Σε καραντίνα στο σπίτι της βρίσκεται η Γενική Γραμματέας Αντεγκληματικής Πολιτικής Σοφία Νικολάου, αφού βρέθηκε θετική στον κορωνοϊό.
Την κατάσταση της υγείας της γνωστοποίησε η ίδια μέσω ανάρτησής της στο twitter. Όπως αναφέρει έχει ήπια συμπτώματα και θα παραμείνει σε καραντίνα στο σπίτι της για 10 ημέρες.
«Ο κορωνοϊός χτύπησε κι εμένα, ευτυχώς με ήπια συμπτώματα. Για τις επόμενες 10 ημέρες, και σύμφωνα με τις υποδείξεις των ειδικών, θα βρίσκομαι σε καραντίνα στο σπίτι. Η δουλειά της Γενικής Γραμματείας συνεχίζεται από εδώ. Να προσέχετε όλοι την υγεία σας», αναφέρει στην ανάρτησή της.
ΕΛΛΑΔΑ
Βρέθηκε ο 34χρονος που είχε εξαφανιστεί από τη Νίκαια - Επέστρεψε στο σπίτι του
16:53
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Τράπεζας Πειραιώς: Κατώτατος Μισθός 1.700 για όλους τους εργαζόμενους - Τι προβλέπει η νέα σύμβαση
16:44
ΕΛΛΑΔΑ
Βίντεο: Η στιγμή πτώσης του ελικοπτέρου στο Μέτσοβο - Κολυμπώντας βγήκαν οι επιβαίνοντες
16:35
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε αγροτοδασική έκταση στον Ορχομενό Βοιωτίας - Κινητοποιήθηκαν και εναέρια μέσα
16:35
ΚΟΣΜΟΣ