Κέρκυρα: Αγωνία για το βρέφος που είναι θετικό στον κορωνοϊό - Διακομίσθηκε στα Ιωάννινα
Ανανεώθηκε:
Επιδείνωση παρουσίασε η υγεία του βρέφους μόλις 45 ημερών που νοσηλευόταν στην Κέρκυρα αφού βρέθηκε θετικό στον κορωνοϊό.
Σύμφωνα με το corfutvnews.gr, που επικαλείται πηγές του νοσοκομείου, ένα αυξημένο ένζυμο δημιούργησε ερωτηματικά στους γιατρούς και έτσι αποφασίστηκε άμεσα η διακομιδή του στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο Ιωαννίνων.
Το νεογνό μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο την περασμένη Παρασκευή με υψηλό πυρετό και μετά από τεστ που έγινε διεγνώσθει με Covid-19.
Όπως έγινε γνωστό φαίνεται να κόλλησε από το οικογενειακό του περιβάλλον.
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε δασική έκταση στην Βοιωτία - Σηκώθηκαν εναέρια μέσα
11:54
ΕΛΛΑΔΑ
Καβάλα: Κατέρρευσε ναυαγοσωστικός πύργος από τους θυελλώδεις ανέμους - Στο νοσοκομείο 21χρονη
11:47
ΚΟΣΜΟΣ
Ουκρανικοί πύραυλοι Flamingo έπληξαν ρωσικό εργοστάσιο αμυντικής βιομηχανίας
11:41
ΕΛΛΑΔΑ
Τραγωδία στο Ηράκλειο: Νεκρή γυναίκα που τραυματίστηκε από όπλο στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου
11:25
ΠΟΛΙΤΙΚΗ