Κέρκυρα: Αγωνία για το βρέφος που είναι θετικό στον κορωνοϊό - Διακομίσθηκε στα Ιωάννινα
Ανανεώθηκε:
Επιδείνωση παρουσίασε η υγεία του βρέφους μόλις 45 ημερών που νοσηλευόταν στην Κέρκυρα αφού βρέθηκε θετικό στον κορωνοϊό.
Σύμφωνα με το corfutvnews.gr, που επικαλείται πηγές του νοσοκομείου, ένα αυξημένο ένζυμο δημιούργησε ερωτηματικά στους γιατρούς και έτσι αποφασίστηκε άμεσα η διακομιδή του στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο Ιωαννίνων.
Το νεογνό μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο την περασμένη Παρασκευή με υψηλό πυρετό και μετά από τεστ που έγινε διεγνώσθει με Covid-19.
Όπως έγινε γνωστό φαίνεται να κόλλησε από το οικογενειακό του περιβάλλον.
ΕΛΛΑΔΑ
Σκόπελος: 19χρονη που πήγε να δουλέψει σεζόν κατήγγειλε ότι έπεσε θύμα βιασμού από 28χρονο
10:44
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Δραματικές εικόνες μετά τον διπλό σεισμό- Βίντεο από drone καταγράφει βιβλική καταστροφή
10:33
ΕΛΛΑΔΑ
Σε πορτοκαλί συναγερμό για πυρκαγιά η Αττική και άλλες 4 περιφέρειες - Σε ετοιμότητα η Πυροσβεστική
10:22
CULTURE
Σειρές που αξίζει να δείτε τον Ιούλιο: Από τον Γουίλ Φέρελ μέχρι το «Μικρό σπίτι στο Λιβάδι»
10:12
ΕΛΛΑΔΑ