Κορωνοϊός - Τρεμόπουλος: Έμαθα να περπατάω ξανά και να καταπίνω
Για την ασθένειά του από κορωνοϊό και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ακόμα και σήμερα τέσσερις μήνες μετά, μίλησε ο επικεφαλής της παράταξης Οικολογία – Αλληλεγγύη, Μιχάλης Τρεμόπουλος.
Ο κ. Τρεμόπουλος, πέρασε τρεις πνευμονίες και σήμερα εξακολουθεί να βρίσκεται σε κέντρο αποκατάστασης.
«Ο ιός υπάρχει και είναι φονικός. Έχω δει ανθρώπους να μπαίνουν στις ΜΕΘ και να μη βγαίνουν ποτέ».
«Ένας στους δύο πεθαίνει», ανέφερε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της παράταξης Οικολογία – Αλληλεγγύη μιλώντας στον ΑΝΤ1.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μητσοτάκης από ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: «Θα εντυπωσιαστούν όλοι - Τα γκάζια είναι μόνο για τις πίστες»
21:02
ΚΟΣΜΟΣ
Ουκρανία: Δύο υπάλληλοι νορβηγικής ΜΚΟ σκοτώθηκαν κι άλλοι τέσσερις τραυματίστηκαν σε ρωσικό πλήγμα
20:53
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά σε εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο στο Λουτράκι - Επιχείρηση της Πυροσβεστικής
20:44
ΚΟΣΜΟΣ
Τραμπ: «Το Ιράν κάνει πολύ μεγάλες παραχωρήσεις, θα δούμε τι θα γίνει»
20:32
ΕΛΛΑΔΑ