Εξιτήριο πήρε ο ηγούμενος Εφραίμ από τον Ευαγγελισμό
Μετά από ενάμιση μήνα νοσηλείας στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Ευαγγελισμού, ο Γέροντας Εφραίμ πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο.
Ο ηγούμενος της Ιεράς Μονής Βατοπαιδίου τις πρώτες πρωινές ώρες εξήλθε του νοσοκομείου και ακολουθώντας τις οδηγίες των γιατρών του θα συνεχίσει την θεραπεία του σε κέντρο αποκατάστασης.
Γιατροί και νοσηλευτές αποχαιρέτησαν τον Γέροντα Εφραίμ με μεγάλη συγκίνηση.
Το απόγευμα της Παρασκευής, τον Γέροντα επισκέφθηκαν ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμος και ο διοικητής του Αγίου Όρους Αθανάσιος Μαρτίνος.
Υπενθυμίζεται πως το βράδυ της Τρίτης 15 Ιουνίου ο 64χρονος ηγούμενος υπέστη σηπτικό σοκ.
Ο ηγούμενος της Μονής Βατοπαιδίου νοσηλευόταν με κορωνοϊό από την Παρασκευή, 28 Μαΐου.
Οι θεράποντες ιατροί έκριναν στις 4 Ιουνίου, ότι πρέπει να διασωληνωθεί για περισσότερη υποστήριξη.
Βενεζουέλα: Εφιάλτης δίχως τέλος και μάχη με το χρόνο στα συντρίμμια- Ανεβαίνει ο αριθμός των νεκρών
23:48
Flyover: Κλείνει ξανά την Παρασκευή για 48 ώρες τμήμα του Περιφερειακού της Θεσσαλονίκης
23:40
Το TikTok του Αλέξη Τσίπρα για την ΕΛ.Α.Σ: Ανοίγουμε έναν νέο πολιτικό κύκλο
23:33
Σχεδόν 380 θάνατοι από πνιγμό ετησίως στην Ελλάδα - Οδηγίες ΕΟΔΥ για ασφαλή κολύμβηση
23:27