Αναβάθμιση του Κέντρου Υγείας Ιστιαίας με δημιουργία Μονάδας Τεχνητού Νεφρού
Ανανεώθηκε:
Το υπουργείο Υγείας και η 5η Υγειονομική Περιφέρεια (ΥΠΕ), στο πλαίσιο της αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών πρωτοβάθμιας φροντίδας, προέβησαν στην ανακαίνιση και στον εκσυγχρονισμό του Τμήματος Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ) και στη δημιουργία Χειρουργικής Αίθουσας μικρών επεμβάσεων στο Κέντρο Υγείας Ιστιαίας στη βόρεια Εύβοια.
Επιπλέον, είναι σε εξέλιξη οι διαδικασίες για την ανάπτυξη της πρώτης Μονάδας Τεχνητού Νεφρού, με την οποία θα ικανοποιηθεί ένα χρόνιο αίτημα των κατοίκων της περιοχής.
Πιο συγκεκριμένα, με απόφαση του υπουργού Υγείας Βασίλη Κικίλια,
· Εγκρίθηκε από το Κεντρικό Συμβούλιο Υγείας (ΚΕΣΥ) η σύσταση της Μονάδας Τεχνητού Νεφρού στο ΚΥ Ιστιαίας
· Προκηρύσσονται στο αμέσως επόμενο διάστημα, 2 θέσεις ιατρών ΕΣΥ με ειδικότητα στη Νεφρολογία
· Προχωρά η εγκατάσταση του ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού της Μονάδας Τεχνητού Νεφρού σε κατάλληλο χώρο που διαθέτει το Κέντρο Υγείας.
ΕΕ σε Τραμπ: «Κυριαρχικό δικαίωμα» ο ψηφιακός φόρος – Προειδοποιεί για άμεση αντίδραση
23:59
Σε απάντηση της επίθεσης κατά εμπορικού πλοίου τα πλήγματα των ΗΠΑ στο Ιράν
23:52
Βενεζουέλα: Η καταστροφή προκαλεί ρωγμές και στην κυβέρνηση- Ο ρόλος των ΗΠΑ και η θέση της Προέδρου
23:51
Τουρκία: Συνελήφθη ακαδημαϊκός σε επιχειρήσεις πριν από τη σύνοδο κορυφής του ΝΑΤΟ στην Άγκυρα
23:41