Παγώνη: Αυξήθηκε κατά 20% το ποσοστό των νοσηλευτών που εμβολιάστηκαν
Το 94,7% των γιατρών και το 80% των νοσηλευτών στα δημόσια νοσοκομεία έχουν εμβολιαστεί κατά του κορωνοϊού, δήλωσε η πρόεδρος των νοσοκομειακών γιατρών επικαλούμενη στοιχεία της ΠΟΕΔΗΝ.
Η πρόεδρος της Ένωσης Ιατρών Νοσοκομείων Αθήνας και Πειραιά (ΕΙΝΑΠ), Ματίνα Παγώνη μίλησε στον ΣΚΑΪ για τους εμβολιασμούς των υγειονομικών
Όπως είπε, το 94,7% των γιατρών και το 80% των νοσηλευτών στα δημόσια νοσοκομεία έχουν εμβολιαστεί κατά του κορωνοϊού, επικαλούμενη στοιχεία της ΠΟΕΔΗΝ.
Σημείωσε δε ότι το μικρό ποσοστό των γιατρών που δεν έχει προχωρήσει σε εμβολιασμό είναι κυρίως άτομα που έχουν νοσήσει από τον ιό.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Η Κυκλική Οικονομία ως μοχλός ανταγωνιστικότητας και βιώσιμης ανάπτυξης
16:31
ΚΟΣΜΟΣ
Τετ α τετ με τον Τραμπ περιμένει ο Ερντογάν κατά τη σύνοδο του ΝΑΤΟ στην Τουρκία
16:22
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Θεοδωρικάκος: «Συνεχείς παρεμβάσεις στην αγορά για την προστασία των καταναλωτών»
16:13
ΕΛΛΑΔΑ
Ενισχύεται το Εθνικό Δίκτυο Τηλεϊατρικής στη Βόρεια Ελλάδα - Περίθαλψη χωρίς περιορισμούς
16:09
ΠΟΛΙΤΙΚΗ