Κικίλιας: Η εθελοντική αιμοδοσία είναι η απόλυτη πράξη αλτρουισμού και αλληλεγγύης στον συνάνθρωπο
Λόγω των αυξημένων αναγκών σε αίμα που παρατηρείται κάθε καλοκαίρι, ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας απέστειλε έγγραφο στις Υγειονομικές Περιφέρειες, τα Νοσοκομεία του Ε.Σ.Υ. και το ΕΚΕΑ, ζητώντας την υποστήριξη των τμημάτων Αιμοδοσίας των Νοσοκομείων και την εντατικοποίηση των οργανωμένων αιμοδοσιών.
Ταυτόχρονα, σε συνεννόηση με τον Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών Στέλιο Πέτσα, ο κ. Κικίλιας κάλεσε τους Δημάρχους και τους Περιφερειάρχες όλης της χώρας να συνδράμουν με δράσεις για τη συγκέντρωση και εξασφάλιση επάρκειας αίματος.
«Οι ανάγκες για αίμα αυξάνονται το καλοκαίρι. Η εθελοντική αιμοδοσία είναι η απόλυτη πράξη αλτρουισμού και αλληλεγγύης προς τον συνάνθρωπο. Σας ζητώ να αφιερώσετε λίγο χρόνο και να δώσετε αίμα, να σώσετε ζωές. Σας ευχαριστώ», δήλωσε ο Βασίλης Κικίλιας.
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00