Πάτρα: 35χρονη έπεσε στο κενό από την κλινική Covid
Πανικός επικράτησε τα ξημερώματα στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών, όταν λίγο πριν από τις 5 το πρωί, μία 35χρονη, έπεσε από τον πρώτο όροφο του νοσηλευτικού ιδρύματος.
Σύμφωνα με πληροφορίες του tempo24.news η γυναίκα νοσηλευόταν σε κλινική Covid19 και οι συνθήκες κάτω από τις οποίες έπεσε μένουν αδιευκρίνιστες.
Για την διάσωση της γυναίκας άμεσα κινητοποιήθηκαν γιατροί και μονάδες του ΕΚΑΒ.
Ευτυχώς η 35χρονη νοσηλεύεται εκτός κινδύνου με κατάγματα στα πόδια.
Δείτε βίντεο από το σημείο:
ΕΛΛΑΔΑ
Δημογλίδου για δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Ο κατηγορούμενος προσπάθησε να εξαφανίσει τα ίχνη του
09:24
ΧΡΗΜΑ
Νόμος Κατσέλη: Πώς υπολογίζεται ο τόκος μετά τη ρύθμιση - «ανάσα» - Αναλυτικά παραδείγματα
09:19
ΕΛΛΑΔΑ
Μυτιλήνη: Νεκρή 36χρονη γιατρός από επιπλοκές μετά τον τοκετό - Κατέληξε κατά την αεροδιακομιδή
09:19
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Κοκοτσάκης: Αποχώρησε από το κόμμα Καρυστιανού ο πραγματογνώμονας των Τεμπών
09:09
ΠΟΛΙΤΙΚΗ