Πάτρα: 35χρονη έπεσε στο κενό από την κλινική Covid
Πανικός επικράτησε τα ξημερώματα στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών, όταν λίγο πριν από τις 5 το πρωί, μία 35χρονη, έπεσε από τον πρώτο όροφο του νοσηλευτικού ιδρύματος.
Σύμφωνα με πληροφορίες του tempo24.news η γυναίκα νοσηλευόταν σε κλινική Covid19 και οι συνθήκες κάτω από τις οποίες έπεσε μένουν αδιευκρίνιστες.
Για την διάσωση της γυναίκας άμεσα κινητοποιήθηκαν γιατροί και μονάδες του ΕΚΑΒ.
Ευτυχώς η 35χρονη νοσηλεύεται εκτός κινδύνου με κατάγματα στα πόδια.
Δείτε βίντεο από το σημείο:
ΕΛΛΑΔΑ
Πλήρης στήριξη Κομισιόν στην Ευρωπαϊκή Εισαγγελία: «Να μην υπονομεύεται η εμπιστοσύνη των πολιτών»
08:16
ΚΟΣΜΟΣ
Μπρα ντε φερ ΗΠΑ-Ιράν για τα Στενά του Ορμούζ και τα πυρηνικά
08:11
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Αττικά Πολυκαταστήματα: Πρεμιέρα σήμερα στην δημόσια προσφορά για την εισαγωγή στο Euronext Athens
08:07
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Η ανακοίνωση για νέα θητεία Ερντογάν, το άρθρο 116 και οι μηχανισμοί της επόμενης ημέρας
08:04
ΑΝΑΠΤΥΞΗ