Σύνταγμα: Επεισόδια στην κινητοποίηση ενάντια στον υποχρεωτικό εμβολιασμό
Επεισόδια σημειώθηκαν πριν λίγη ώρα κατά την κινητοποίηση ενάντια στον υποχρεωτικό εμβολιασμό στο κέντρο της Αθήνας.
Η συγκέντρωση ξεκίνησε, όπως ήταν προγραμματισμένη, στις 18:30 με τη συμμετοχή χιλιάδων διαδηλωτών.
Τα επεισόδια ξέσπασαν λίγο μετά τις 20:00 με την αστυνομία να προχωρά σε χρήση χημικών. Σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ, η ένταση προκλήθηκε όταν οι διαδηλωτές πέταξαν αντικείμενα και πέτρες προς τους αστυνομικούς, οι οποίοι έκαναν ρίψεις δακρυγόνων.
Αναμεσα στους διαδηλωτές βρέθηκαν αντιεμβολιαστές, υγειονομικοί, εργαζόμενοι στο ΕΚΑΒ, καθώς και ιερείς.
Σημειώνεται ότι κινητοποίηση κατά του υποχρεωτικού εμβολιασμού πραγματοποιήθηκε επίσης στον Λευκό Πύργο, στη Θεσσαλονίκη, στην οποία συγκεντρώθηκαν πάνω από 200 άτομα που στη συνέχεια πραγματοποίησαν πορεία.
Ο χρυσός δεν «λάμπει» πάντα - Γιατί κατρακύλησε σχεδόν 30% μέσα σε πέντε μήνες
08:42
«Φρένο» στη διαφθορά για διπλώματα οδήγησης: Κάμερες στις εξετάσεις, έκδοση άδειας χωρίς μεσάζοντες
08:40
Γιατί το σινεμά βυθίζεται στις θεωρίες συνωμοσίας και την εποχή της δυσπιστίας
08:30
Τα 6+1 μέτρα για το ιδιωτικό χρέος: Τι αλλάζει σε Ν. Κατσέλη, 72 δόσεις, ακατάσχετο - Παραδείγματα
08:30