Κορωνοϊός - ΑΔΕΔΥ: Στηρίζει τις κινητοποιήσεις των υγειονομικών
Ανανεώθηκε:
Την στήριξή της στις κινητοποιήσεις των υγειονομικών την Πέμπτη 2 Αυγούστου εκφράζει η ΑΔΕΔΥ.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, η «Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., με απόφασή της στις 20 Ιουλίου 2021, έχει ταχθεί υπέρ του μαζικού εμβολιασμού όλων των εργαζομένων στο Δημόσιο και όλων των πολιτών, χωρίς αστερίσκους και υποσημειώσεις. Ο εμβολιασμός είναι αναγκαιότητα για την αντιμετώπιση της πανδημίας».
«Ταυτόχρονα έχει ταχθεί κατά των αναστολών εργασίας των υγειονομικών, οι οποίες, σύμφωνα με ανακοίνωση της ΠΟΕΔΗΝ, έχουν ήδη ξεκινήσει».
«Με βάση τα παραπάνω, η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. στηρίζει τις κινητοποιήσεις της ΠΟΕΔΗΝ που γίνονται στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη και στις περιφέρειες την Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2021 και ώρα 11.00 π.μ. ως εξής:
1. ΑΘΗΝΑ: Στο Υπουργείο Υγείας
2. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: Στο Υπουργείο Μακεδονίας – Θράκης
3. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ: Στις κατά τόπους ΥΠΕ και στις πύλες των νοσοκομείων».
Ο Χρήστος Θεοδωρίδης στο Επί Σκηνής: «Ζούμε στη χειρότερη περίοδο της σύγχρονης ιστορίας»
18:00
Κηφισός: Φωτιά σε διάζωμα στο ύψος της Φιλαδέλφειας - Στο «κόκκινο» η κίνηση
17:50
Εντός της ημέρας η ανέλκυση του πυροσβεστικού ελικοπτέρου
17:40
Ένοχος για κακoδιαχείριση διαβαθμισμένων εγγράφων δήλωσε ο πρώην σύμβουλος του Τραμπ, Tζον Μπόλτον
17:36