Φάρσα το τηλεφώνημα για βόμβα στην Υπηρεσία Ασύλου - Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία
Έληξε ο συναγερμός που σήμανε νωρίτερα στην Υπηρεσία Ασύλου στην Κατεχάκη μετά από απειλητικό τηλεφώνημα για βόμβα.
Το τηλεφώνημα - φάρσα είχε γίνει τις πρωινές ώρες, με αποτέλεσμα η ΕΛΑΣ να διακόψει την κυκλοφορία των οχημάτων και στα δύο ρεύματα της λεωφόρου Κατεχάκη, από το ύψος της λεωφόρου Μεσογείων.
Η κυκλοφορία έχει αποκατασταθεί αυτή τη στιγμή.
Συγκεκριμένα, άγνωστος άνδρας επικοινώνησε με την «Εφ.Συν,» το πρωί της Τρίτης, στις 09.48, προειδοποιώντας πως έχει τοποθετηθεί βόμβα στην υπηρεσία ασύλου στην Κατεχάκη που θα ενεργοποιηθεί στις 11.00.
Στο μήνυμά του, ο άγνωστος άνδρας, ανέφερε:
«Ενάντια στις πολιτικές που ακολουθεί η κυβέρνηση για τους πρόσφυγες και τους μετανάστες. Τα σύνορα δεν γνωρίζουν λαό».
ΚΟΣΜΟΣ
Δανία: Στους 36,8 βαθμούς η θερμοκρασία - Η πιο ζεστή μέρα από το 1874
18:48
ΕΛΛΑΔΑ
Καπνοί από φρεάτιο στο κέντρο της Λαμίας κινητοποίησαν την πυροσβεστική
18:38
ΕΛΛΑΔΑ
Παγκράτι: Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στην Εργοτίμου μετά την πτώση τοίχου
18:30
ΕΛΛΑΔΑ
Δασική πυρκαγιά στα Κρυονέρια Αιτωλοακαρνανίας - Επί τόπου ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής
18:21
ΚΟΣΜΟΣ