Θεσσαλονίκη: Χειροπέδες και πρόστιμο σε υπεύθυνο καφέ - μπαρ για χρήση μουσικής
Ανανεώθηκε:
Στη σύλληψη ενός προσωρινά υπεύθυνου καφέ – μπαρ στη Θεσσαλονίκη προχώρησαν την Παρασκευή αστυνομικοί, στο πλαίσιο ελέγχων για τον περιορισμό της μετάδοσης του κορωνοϊού.
Παράλληλα, επέβαλαν πρόστιμο 2.000 ευρώ και 7ήμερη αναστολή λειτουργίας για χρήση μουσικής, σύμφωνα με τη τοπική ιστοσελίδα thestival.gr.
Επίσης, αστυνομικοί επέβαλαν πρόστιμο 300 ευρώ, σε κατάστημα, για μη ανάρτηση πινακίδας μέγιστου επιτρεπόμενου αριθμού ατόμων, ενώ βεβαιώθηκαν 25 παραβάσεις των 300 ευρώ, για μη χρήση μάσκας, από ιδιοκτήτες, εργαζόμενους και πελάτες, καταστημάτων.
Υπενθυμίζεται ότι από την Παρασκευή 1 Οκτωβρίου η Θεσσαλονίκη βρίσκεται σε καθεστώς «μίνι» lockdown.
Το μίνι λοκντάουν που εισηγήθηκαν οι λοιμωξιολόγοι και αποφάσισε η Κυβέρνηση προβλέπει:
- Απαγόρευση κυκλοφορίας από 01:00 το βράδυ έως 06:00 το πρωί, με εξαίρεση λόγους εργασίας και σοβαρούς λόγους υγείας.
- Απαγόρευση μουσικής καθ’ όλο το εικοσιτετράωρο σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος και ψυχαγωγίας.
Τα μέτρα ισχύουν από χθες Παρασκευή 1η Οκτωβρίου έως την Παρασκευή 8 Οκτωβρίου και ώρα 6:00 το πρωί.
Μητσοτάκης: «Επιλέγουμε τη σύγκριση αντί για τη σύγκρουση - Ο απολογισμός του έργου μας από το 2019»
10:04
Σε λιμάνι της Τουρκίας ρυμουλκείται το δεξαμενόπλοιο που είχε μείνει ακυβέρνητο κοντά στην Αλόννησο
10:01
Το Κουβέιτ καταδικάζει την «ιρανική επιθετικότητα» - Τι ανακοίνωσε η Τεχεράνη
09:55
Θεσσαλονίκη: 42χρονος μετέτρεψε σε πίστα την Περιφερειακή - Έτρεχε με 149 χλμ και μεθυσμένος
09:47