Εικονικοί εμβολιασμοί: Στο Εσωτερικών Υποθέσεων υπάλληλος κέντρου υγείας στην Καρδίτσα
Ανανεώθηκε:
Ως ύποπτη τέλεσης αξιόποινων πράξεων καταθέτει το πρωί της Παρασκευής στην Υπηρεσία Εσωτερικών Υποθέσεων Βορείου Ελλάδος της ΕΛ.ΑΣ. η 44χρονη διοικητική υπάλληλος του Κέντρου Υγείας Παλαμά στην Καρδίτσα, η οποία φέρεται να εξέδιδε πλαστά πιστοποιητικά εμβολιασμού κατά της Covid-19.
Η κατάθεσή της (ανωμοτί) εντάσσεται στο πλαίσιο προκαταρκτικής έρευνας που διενεργεί η Εισαγγελία Πρωτοδικών Καρδίτσας, αναζητώντας τυχόν ποινικές ευθύνες τόσο στο πρόσωπο της 44χρονης, αλλά και πιθανών συνεργών της, όσο και στα πρόσωπα αυτών για λογαριασμό των οποίων εκδόθηκαν τα πλαστά πιστοποιητικά.
Όπως έγινε γνωστό, η διοικητική υπάλληλος ελέγχεται για τα αδικήματα της ψευδούς βεβαίωσης, της πλαστογραφίας, της παράβασης καθήκοντος και για παραβίαση μέτρων για την πρόληψη μολυσματικών ασθενειών (285 Π.Κ.).
Η ίδια φέρεται να αποδέχεται 33 περιπτώσεις εικονικών εμβολιασμών και μεταξύ αυτών που εφοδιάστηκαν με πλαστά πιστοποιητικά περιλαμβάνονται συγγενικά της πρόσωπα. Τις προηγούμενες μέρες η 44χρονη απολογήθηκε στο Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο της 5ης ΥΠΕ, ενώ τέθηκε σε αργία.
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών αυτοκινήτου
01:00
Έκτακτη οικονομική ενίσχυση 150 ευρώ ανά παιδί: Πότε θα καταβληθεί στους δικαιούχους
00:30