Πορεία κατά του υποχρεωτικού εμβολιασμού στη Θεσσαλονίκη
Ανανεώθηκε:
Πορεία κατά του υποχρεωτικού εμβολιασμού πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τετάρτης στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.
Η κινητοποίηση πραγματοποιήθηκε μετά από κάλεσμα της «Κίνησης Ελεύθερων Πολίτων – Ελεύθεροι ξανά».
Οι διαδηλωτές διαμαρτυρήθηκαν στον υποχρεωτικό εμβολιασμό κατά του κορωνοϊού, τον «διαχωρισμό», όπως λένε, των πολιτών σε «εμβολιασμένους και ανεμβολίαστους» αλλά και των μέτρων που έχει λάβει η κυβέρνηση για την αντιμετώπιση της πανδημίας, σύμφωνα με τη τοπική ιστοσελίδα thestival.gr
«Ελευθερία. Όχι στους διαχωρισμούς. Όχι στους εκβιασμούς. Όχι στην τρομοκρατία», έγραφε το κεντρικό πανό των διαδηλωτών.
Η πορεία ξεκίνησε από την πλατεία Αριστοτέλους, για να καταλήξει στο άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου.

Kοινωνικός τουρισμός 2026-27: Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων
02:00
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τα 16 αντικείμενα και το πρόστιμο
01:00
Νέο κληρονομικό δίκαιο - Ποιες αλλαγές προβλέπονται στις διαθήκες
00:30
Η Ελλάδα στις πέντε χώρες της Ευρώπης με τις πιο καθαρές θάλασσες
23:58