Κορωνοϊός -Θεσσαλονίκη: Σε σοβαρή κατάσταση νοσηλεύεται μωρό 2,5 μηνών
Βρέφος 2,5 μηνών νοσηλεύεται με κορωνοϊό στη μονάδα νεογνών στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης, με την κατάστασή του να κρίνεται σοβαρή, ενώ αντίστοιχη περιπέτεια υγείας περνάει όλη του η οικογένεια.
Το μωρό παρουσιάζει πολύ σοβαρή πνευμονία και σοβαρή βρογχιολίτιδα, και η κατάσταση της υγείας του κρίνεται σοβαρή. Αρχικά, το βρέφος νοσηλευόταν στο ΑΧΕΠΑ, όπου στήθηκε επιχείρηση για τη διακομιδή του στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο στη Θεσσαλονίκη, στο οποίο υπάρχει εξειδικευμένη Παιδιατρική κλινική.
Στο ίδιο νοσοκομείο, σύμφωνα με το Open, νοσηλεύεται και η μητέρα του, η οποία νοσεί και αυτή από κορωνοϊό. Πρόκειται για μια οικογένεια με πέντε παιδιά, που νοσούν όλοι με covid, ενώ ο πατέρας με τα άλλα τέσσερα παιδιά είναι στο σπίτι τους. Σύμφωνα με τις πληροφορίες του Open όλοι στην οικογένεια είναι ανεμβολίαστοι.
Εξιτήριο για τους δύο χειριστές του πυροσβεστικού ελικοπτέρου που έπεσε στη λίμνη Αώου
12:48
«Πώς να πάω το παιδί στο νοσοκομείο; Αφού ήταν μακριά»: H απολογία της μητέρας του 3χρονου
12:47
Βενεζουέλα: Οικογένειες σκάβουν με τα χέρια μέσα τα ερείπια - Πάνω από 50.000 οι αγνοούμενοι
12:47
Όταν ο Αδριανός Γολέμης μίλησε στο CNN Greece για το όνειρό του να γίνει αστροναύτης
12:42