Θετικός στον κορωνοϊό παρουσιαστής της ΕΡΤ
Θετικός στον κορωνοϊό είναι ο δημοσιογράφος της ΕΡΤ, Κώστας Λασκαράτος, ο οποίος είναι σε καραντίνα εδώ και λίγες ημέρες.
Ο παρουσιαστής της ΕΡΤ μίλησε για την περιπέτειά του, ενώ αποκάλυψε ότι σήμερα είχε κλείσει ραντεβού για την τρίτη δόση.
«Ήμουν ένας άνθρωπος που πρόσεχε και με τα εμβόλια και τις μάσκες. Η μάσκα δεν έβγαινε από το πρόσωπό μου στο γραφείο. Πρόσεχα πάρα πολύ. Έχει προκύψει αυτό το ζήτημα ότι είμαστε πιο χαλαροί, με τα υγειονομικά πρωτόκολλα. Πέρσι όταν ερχόσουν σε επαφή με κρούσμα, έμενες 14 ημέρες καραντίνα» ανέφερε ο Κώστας Λασκαράτος, στην εκπομπή Happy Day.
ΚΟΣΜΟΣ
Κεραυνός χτύπησε πάρκο στη Σουηδία - Τουλάχιστον 10 τραυματίες
18:24
ΚΟΣΜΟΣ
ΠΟΥ: Περισσότεροι από 1.300 θάνατοι συνδέονται με τον καύσωνα στην Ευρώπη
18:11
ΕΛΛΑΔΑ
Συνελήφθη 76χρονος για πυρκαγιά από αμέλεια στο Αμόνι Κορινθίας
18:02
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
«Καρφιά» Κασσελάκη σε Τζάκρη: Εγώ ζήτησα να παραιτηθεί - Δεν έχουμε χώρο για προσωπικές φιλοδοξίες
17:53
ΕΛΛΑΔΑ