Θετικός στον κορωνοϊό παρουσιαστής της ΕΡΤ
Θετικός στον κορωνοϊό είναι ο δημοσιογράφος της ΕΡΤ, Κώστας Λασκαράτος, ο οποίος είναι σε καραντίνα εδώ και λίγες ημέρες.
Ο παρουσιαστής της ΕΡΤ μίλησε για την περιπέτειά του, ενώ αποκάλυψε ότι σήμερα είχε κλείσει ραντεβού για την τρίτη δόση.
«Ήμουν ένας άνθρωπος που πρόσεχε και με τα εμβόλια και τις μάσκες. Η μάσκα δεν έβγαινε από το πρόσωπό μου στο γραφείο. Πρόσεχα πάρα πολύ. Έχει προκύψει αυτό το ζήτημα ότι είμαστε πιο χαλαροί, με τα υγειονομικά πρωτόκολλα. Πέρσι όταν ερχόσουν σε επαφή με κρούσμα, έμενες 14 ημέρες καραντίνα» ανέφερε ο Κώστας Λασκαράτος, στην εκπομπή Happy Day.
ΚΟΣΜΟΣ
Στη Γερμανία η αστυνομία επιστράτεψε τις «αύρες» για να δροσίσει τον κόσμο
17:11
ΕΛΛΑΔΑ
Εκτεταμένη φωτιά σε διώροφο κτήριο στην Καλλιθέα - Επιχείρηση απεγκλωβισμού
17:00
ΚΟΣΜΟΣ
Πώς το Παρίσι αξιοποιεί την «τηλεψύξη» στον Σηκουάνα για λίγη δροσιά μέσα στον καύσωνα
16:55
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Αποχώρησε από τους Δημοκράτες η Θεοδώρα Τζάκρη - Αιχμές κατά Κασσελάκη για «αρχηγισμό»
16:45
TRAVEL