Κορωνοϊός: Διασωληνώθηκε ο βουλευτής της ΝΔ, Φίλιππος Φόρτωμας
Στη ΜΕΘ του 251 Γενικού Νοσοκομείου Αεροπορίας εισήχθη το βράδυ της Τετάρτης ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Φίλιππος Φόρτωμας, αφού παρουσίασε χαμηλό επίπεδο οξυγόνου λόγω του κορωνοϊού.
Τη σχετική ενημέρωση έκανε ο γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας, Γιάννης Μπούγας, ευχόμενος στον βουλευτή γρήγορη ανάρρωση:
«Οι βουλευτές της Κ.Ο της ΝΔ ευχόμαστε στον συνάδελφο βουλευτή Κυκλάδων #Φίλιππο #Φόρτωμα, που νοσηλεύεται με κορωνοϊό στη ΜΕΘ του 251 Γενικού Νοσοκομείου Αεροπορίας γρήγορη ανάρρωση.
Οι σκέψεις και οι ευχές μας τον συνοδεύουν. Τον περιμένουμε σύντομα να επιστρέψει υγιής και δυνατός κοντά μας στα κοινοβουλευτικά του καθήκοντα».
Σημειώνεται πως ο βουλευτής είναι εμβολιασμένος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Αγορά ακινήτων: Ποια μένουν απούλητα - Οι τέσσερις τύποι των πωλητών
05:00
ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Προγράμματα «Εξοικονομώ»: Παράταση έως 17 Ιουλίου - Ποια αφορά
04:00
ΔΙΕΘΝΗ
Δασμοί 3 ευρώ σε παραγγελίες έως 150 ευρώ από 1/7 στα μικροδέματα - Τι αλλάζει στις online αγορές
03:00
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Πόσα προϊόντα των σούπερ μάρκετ περιλαμβάνει η εφαρμογή
02:00
ΧΡΗΜΑ