Κορωνοϊός: Διασωληνώθηκε ο βουλευτής της ΝΔ, Φίλιππος Φόρτωμας
Στη ΜΕΘ του 251 Γενικού Νοσοκομείου Αεροπορίας εισήχθη το βράδυ της Τετάρτης ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Φίλιππος Φόρτωμας, αφού παρουσίασε χαμηλό επίπεδο οξυγόνου λόγω του κορωνοϊού.
Τη σχετική ενημέρωση έκανε ο γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας, Γιάννης Μπούγας, ευχόμενος στον βουλευτή γρήγορη ανάρρωση:
«Οι βουλευτές της Κ.Ο της ΝΔ ευχόμαστε στον συνάδελφο βουλευτή Κυκλάδων #Φίλιππο #Φόρτωμα, που νοσηλεύεται με κορωνοϊό στη ΜΕΘ του 251 Γενικού Νοσοκομείου Αεροπορίας γρήγορη ανάρρωση.
Οι σκέψεις και οι ευχές μας τον συνοδεύουν. Τον περιμένουμε σύντομα να επιστρέψει υγιής και δυνατός κοντά μας στα κοινοβουλευτικά του καθήκοντα».
Σημειώνεται πως ο βουλευτής είναι εμβολιασμένος.
CULTURE
Bookreads - Δημήτρης Ρόκος: «Kανένα έργο δεν σταματά ποτέ να μεταβάλλεται»
09:17
ΕΛΛΑΔΑ
Όταν τα γατάκια «καταλαμβάνουν» τα στρώματα γιόγκα: Η μοναδική εμπειρία του Kitty Yoga
09:00
ΕΛΛΑΔΑ
Χανιά: Μεταθανάτιες οι μαχαιριές στο σώμα της 45χρονης Σταυρούλας - Ανατροπή από την ιατροδικαστική
08:56
ΚΟΣΜΟΣ
Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός: 2.500 ναυτικοί απομακρύνθηκαν από τα Στενά του Ορμούζ
08:54
ΚΟΣΜΟΣ