Κορωνοϊός - Θεσσαλονίκη: Αυτοκτόνησε 47χρονος που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο Παπανικολάου
Τέλος στη ζωή του έδωσε ασθενής ο οποίος νοσηλευόταν με κορωνοϊό στην Πνευμονολογική Κλινική COVID-19 του νοσοκομείου Παπανικολάου, στη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Thestival, ο ασθενής το βράδυ της Τετάρτης πήδηξε στο κενό από παράθυρο του τριώροφου κτηρίου του νοσοκομείου.
Ο άτυχος άντρας τραυματίστηκε θανάσιμα.
Η είδηση προκάλεσε σοκ στο προσωπικό αλλά και στους νοσηλευόμενους του νοσοκομείου.
ΧΡΗΜΑ
Δείτε τους οριστικούς πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων του κοινωνικού τουρισμού 2026-27
05:00
ΧΡΗΜΑ
Νέα 22 διαδικτυακά εργαστήρια συμβουλευτικής από τη ΔΥΠΑ τον Ιούλιο
04:00
ΧΡΗΜΑ
Αλλαγές από τον Σεπτέμβριο στις διαθήκες - Ποια τα δικαιώματα των κληρονόμων
03:00
ΧΡΗΜΑ
«Φαρμακείο αυτοκινήτου»: Νέο κιτ πρώτων βοηθειών - Τι πρέπει να περιλαμβάνει
02:00
ΧΡΗΜΑ