Θεσσαλονίκη: Πρόστιμο 50.000 ευρώ σε 46χρονο για κορωνοπάρτι
Πενήντα χιλιάδες ευρώ κόστισε σε έναν 46χρονο το πρωτοχρονιάτικο πάρτι που διοργάνωσε σε εγκαταλελειμμένο εργοστάσιο στο Αγγελοχώρι του δήμου Θερμαϊκού.
Σύμφωνα με το grtimes.gr, τα ξημερώματα έγινε ανώνυμη καταγγελία για πάρτι με μεγάλο αριθμό ατόμων σε εγκαταλελειμμένο εργοστάσιο στην περιοχή του Αγγελοχωρίου.
Όταν έφτασε η ΕΛΑΣ στο σημείο, δεν εντόπισε κόσμο παρά μόνον τον 46χρονο με ένα βανάκι στο οποίο βρέθηκε ένα ολόκληρο ηχοσύστημα.
Οι αρχές προχώρησαν στη σύλληψη του άντρα, ενώ του επιβλήθηκε και πρόστιμο 50.000 ευρώ, σύμφωνα με τα νέα μέτρα κατά της διασποράς του κορωναϊού.
ΕΛΛΑΔΑ
Δασική πυρκαγιά στα Κρυονέρια Αιτωλοακαρνανίας - Επί τόπου ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής
18:21
ΚΟΣΜΟΣ
Βενεζουέλα: Δάκρυα και χειροκροτήματα για το νεογέννητο που διασώθηκε μετά από 32 ώρες
18:14
ΕΛΛΑΔΑ
Σέρρες: Ενώπιον ανακριτή ο 16χρονος για τη δολοφονία του 17χρονου - Το χρονικό της τραγωδίας και το παραβατικό παρελθόν του δράστη
18:03
ΕΛΛΑΔΑ
Σε ύφεση και χωρίς ενεργό μέτωπο η φωτιά στο Σπαθάρι Ευβοίας
17:52
ΚΟΣΜΟΣ