Βόλος: Θετική στον κορωνοϊό 18χρονη μητέρα νεογέννητου
Μια 18χρονη έγκυος μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο του Βόλου, το βράδυ της Πρωτοχρονιάς με συμπτώματα κορωνοϊού.
Η 18χρονη γέννησε τελικά ένα υγιέστατο αγοράκι το οποίο σύμφωνα με το τοπικό σάιτ magnesianews.gr, μεταφέρθηκε στη μονάδα νεογνών του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας, όπου νοσηλεύεται σε ειδικό θάλαμο καραντίνας νεογνών, έως ότου αποκλεισθεί η πιθανότητα να είναι θετικό στον κορωνοϊό.
Η 18χρονη, που ύστερα από μοριακό τεστ στο οποίο υποβλήθηκε, επιβεβαιώθηκε ότι νοσεί από κορωνοϊό, νοσηλεύεται σε θάλαμο αρνητικής πίεσης στο νοσοκομείο του Βόλου.
ΚΟΣΜΟΣ
Παρά την αναστολή εκκένωσης στον Περσικό Κόλπο, 115 πλοία πέρασαν τα Στενά του Ορμούζ
22:17
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Ο Neuville με Hyundai i20 N Rally1 στην κορυφή
22:08
ΚΟΣΜΟΣ
Νετανιάχου για συμφωνία με το Λίβανο: Το Ισραήλ παραμένει στην ουδέτερη ζώνη στο νότο
21:59
ΕΛΛΑΔΑ
Οπαδικά τα κίνητρα της δολοφονίας 15χρονου στην Καλλιθέα: Η ανακοίνωση της ΕΛΑΣ
21:50
ΕΛΛΑΔΑ