Γκάγκα: Με ποιο τεστ δικαιολογείται η απουσία από την εργασία εμβολιασμένων υπαλλήλων
Διεκρινίσεις σχετικά με το εάν πρέπει εμβολιασμένοι εργαζόμενοι που νοσούν από κορωνοϊό να προσκομίζουν μοριακό τεστ στην εργασία τους, ώστε να δικαιολογείται η απουσία τους, έδωσε η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας, Μίνα Γκάγκα.
Η κα Γκάγκα διεκρίνισε πως δεν χρειάζεται μοριακό τεστ για τους εργαζόμενους εμβολιασμένους για να είναι καλυμμένοι στην εργασία τους, εφόσον νοσήσουν από κορωνοϊό.
Όπως είπε μιλώντας στον ΑΝΤ1, αρκεί το θετικό rapid test, που θα αναρτηθεί στο ηλεκτρονικό σύστημα από τους φαρμακοποιούς ή τα διαγνωστικά κέντρα.
Μάλιστα, η κα Μίνα Γκάγκα δεσμεύτηκε στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα», ότι εντός της ημέρας θα υπάρξει επίσημη σχετική ανακοίνωση.
CULTURE
Η Ελλάδα επιστρέφει στο Κάιρο έξι ειδώλια αιγυπτιακού πολιτισμού - Πώς έφτασαν στην Αθήνα
12:48
ΕΛΛΑΔΑ
Απορρίφθηκε ως απαράδεκτη η προσφυγή Κοβέσι για τη θητεία των Ελλήνων Ευρωπαίων Εισαγγελέων
12:31
ΕΛΛΑΔΑ
Φωτιά στον Ασπρόπυργο - Σηκώθηκαν εναέρια μέσα
12:17
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
Όμιλος ΒΙΑΝΕΞ: Νέα εποχή για έρευνα και καινοτομία με το νέο Κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης στην Πάτρα
12:13
CULTURE