Θετικός στον κορωνοϊό για δεύτερη φορά ο Γιώργος Πατούλης
Θετικός στον κορωνοϊό διεγνώσθη ο περιφερειάρχης Αττικής, Γιώργος Πατούλης.
Όπως ενημέρωσε ο ίδιος ο κ. Πατούλης, περνά τη νόσο με ήπια συμπτώματα.
«Σήμερα το πρωί διαγνώστηκα θετικός στον κορωνοϊό μετά από διεξαγωγή Rapid Test. Τα συμπτώματα μου ως τώρα είναι ήπια.
Τις επόμενες ημέρες, τηρώντας όσα ορίζουν τα πρωτόκολλα του ΕΟΔΥ, θα τεθώ σε απομόνωση στο σπίτι μου και θα ασκώ τα καθήκοντα μου, μέσω τηλεδιάσκεψης με τους συνεργάτες μου.
Χάρη στον τριπλό εμβολιασμό μου, είμαι αισιόδοξος ότι θα ξεπεράσω σχετικά εύκολα κι αυτή την περιπέτεια. Καλώ όλους όσους δεν έχουν εμβολιαστεί, να το κάνουν άμεσα γιατί το εμβόλιο σώζει ζωές» ανέφερε στην ανάρτησή του.
Υπενθυμίζεται πως ο κ. Πατούλης είχε ξαναπεράσει κορωνοϊό τον Δεκέμβριο του 2020.
«The Parlay»: Ο Ντάνιελ Καλούγια φέρνει την Τεγιάνα Τέιλορ στη νέα ταινία του Σάκα Κινγκ
20:17
Φωτιά στη Βοιωτία: Ανοιξε η Εθνική Αθηνών-Λαμίας - Αναζωπυρώσεις από τους ισχυρούς ανέμους
20:09
Μήνυμα Τραμπ στο Ιράν: Ξέρουμε ότι θα συμφωνήσετε σε επιθεωρήσεις στο πυρηνικό πρόγραμμα
20:07
Καναδάς: Πυροβολισμοί σε γειτονιά του Μόντρεαλ - Αναφορές για τραυματισμούς
20:02