Θεσσαλονίκη: Σε κρίσιμη κατάσταση η 36χρονη με κορωνοϊό που έχασε το μωρό της
Σε σοβαρή κατάσταση παραμένει η 36χρονη λεχώνα, που νοσηλεύεται διασωληνωμένη στη ΜΕΘ στο νοσοκομείο Ιπποκράτειο της Θεσσαλονίκης.
Οι γιατροί δίνουν μάχη για να κρατήσουν στη ζωή τη γυναίκα που έχασε το μωρό της, το οποίο αναγκάστηκαν να πάρουν με καισαρική τομή μετά από 22 εβδομάδες κύησης. Το πρόωρο νεογνό κατέληξε λίγες ώρες μετά τη γέννηση του.
Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, ο σύζυγος της 36χρονης, δεν είχε εμβολιαστεί και όταν προσβλήθηκε από κορωνοϊό η έγκυος αποφάσισε να κάνει το εμβόλιο για να προστατεύσει τον εαυτό της και το έμβρυο.
Την παραμονή των Χριστουγέννων η 36χρονη έγκυος έκανε την πρώτη δόση του εμβολίου.
Δυστυχώς λίγα 24ωρα αργότερα η γυναίκα βρέθηκε διασωληνωμένη, ενώ το μωρό που γεννήθηκε πρόωρα δεν άντεξε και κατέληξε.
Υπενθυμίζεται πως στο ίδιο νοσοκομείο νοσηλεύεται διασωληνωμένη ακόμη μία έγκυος.
Φωτιά σε εγκατάσταση αποθήκευσης καυσίμων στη Ρωσία μετά από επίθεση της Ουκρανίας
08:14
Πώς επηρεάζει το σώμα μας η ζέστη - Το πείραμα ρεπόρτερ του CNNi σε θερμοθάλαμο
08:10
Οπαδικά τα κίνητρα της συμπλοκής στην Καλλιθέα - Δράστες και θύματα γνωρίζονταν
08:00
Τρεις φορές αρχαιότερος από το ηλιακό μας σύστημα είναι ο διαστρικός κομήτης που μας επισκέφθηκε
07:55