Επίθεση στα κεντρικά γραφεία του ΟΣΕ - Έσπασαν τα τζάμια με σφυριά
Για δεύτερο συνεχόμενο βράδυ έδρασε ομάδα νεαρών αυτή τη φορά κάνοντας επίθεση στα κεντρικά γραφεία του ΟΣΕ, στην οδό Καρόλου.
Κρατώντας σφυριά έσπασαν τα τζάμια του κτηρίου, προκαλώντας σοβαρές υλικές ζημιές.
Αμέσως μετά, εξαφανίστηκαν σαν κύριοι, ενώ από το κλειστό κύκλωμα ασφαλείας διαπίστωσαν ότι τα άτομα ήταν τρία και είχαν καλυμμένα τα χαρακτηριστικά τους.
ΧΡΗΜΑ
Posokanei: Ποια σούπερ μάρκετ συμμετέχουν στην εφαρμογή - 22 ερωταπαντήσεις
02:00
ΧΡΗΜΑ
Τι πρέπει να περιλαμβάνει το νέο κιτ πρώτων βοηθειών του «Φαρμακείου αυτοκινήτου»
01:00
ΧΡΗΜΑ
Αναρτήθηκαν οι οριστικοί πίνακες δικαιούχων συνταξιούχων του κοινωνικού τουρισμού 2026-27
00:30
ΚΟΣΜΟΣ
Τι είναι ο «Ωμέγα Εμποδιστής» του καύσωνα στην Ευρώπη - Από το ελληνικό γράμμα «Ω»
23:59
ΠΟΛΙΤΙΚΗ