Παραγωγοί απέκλεισαν την Εθνική Οδό Λάρισας - Κοζάνης: Έχυσαν γάλα, πέταξαν άχυρα
Ανανεώθηκε:
Σε συμβολικό αποκλεισμό της Εθνικής Οδού Λάρισας – Κοζάνης προχώρησαν το πρωί της Κυριακής οι παραγωγοί της περιοχής του Τυρνάβου.
Στο πλαίσιο της διαμαρτυρίας τους, έριξαν γάλα στο οδόστρωμα, ενώ πέταξαν και δέματα με άχυρα.
Με αυτόν τρόπο εκδήλωσαν τη διαμαρτυρία τους τόσο για το αυξημένο ενεργειακό κόστος, όσο και για τις πολύ υψηλές τιμές τις οποίες καλούνται να καταβάλουν για ζωοτροφές και άλλα εφόδια.
PHOTO 1 / 5
Photo 1/5
Πηγή: larissanet.gr
Photo 2/5
Πηγή: larissanet.gr
Photo 3/5
Πηγή: larissanet.gr
Photo 4/5
Πηγή: larissanet.gr
Photo 5/5
Πηγή: larissanet.gr
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Όταν η Κίμπερλι Γκίλφοϊλ συνάντησε τον Αντώνη Σαμαρά - Η ανάρτησή της
16:19
ΚΟΣΜΟΣ
Ο πάπας Λέων προσεύχεται για τα θύματα των σεισμών στη Βενεζουέλα - Η ΕΕ στέλνει επείγουσα βοήθεια
16:08
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Νίκη για Toyota και Ogier!
15:58
ΕΛΛΑΔΑ
Ομόνοια: Διασωληνωμένος σε σοβαρή κατάσταση ο 40χρονος εγκαυματίας
15:53
ΚΟΣΜΟΣ