Κορωνοϊός - Χανιά: Στη ΜΕΘ βρέφος 10 ημερών, θετική στον ιό και η μητέρα
Στην Εντατική Μονάδα Νεογνών του Γενικού Νοσοκομείου Χανίων νοσηλεύεται ένα βρέφος μόλις 10 ημερών που διαγνώστηκε θετικό στην Covid-19.
Το μωρό εισήχθη για νοσηλεία το Σάββατο, όπως μεταδίδει η ΕΡΤ, σύμφωνα με την οποία η κατάσταση της υγείας του είναι ελεγχόμενη.
Σύμφωνα πάντα με την ίδια πηγή, θετική στον κορωνοϊό βρέθηκε και η μητέρα του βρέφους, η οποία παραμένει σε καραντίνα στο σπίτι της.
Στο μεταξύ, όπως αναφέρει η ΕΡΤ, η πληρότητα στην ΜΕΘ του νοσοκομείου Χανίων αγγίζει το 91,67%, καθώς από τις 12 διαθέσιμες κλίνες νοσηλεύονται συνολικά 11 άτομα.
ΚΟΣΜΟΣ
Νετανιάχου για συμφωνία με το Λίβανο: Το Ισραήλ παραμένει στην ουδέτερη ζώνη στο νότο
21:59
ΕΛΛΑΔΑ
Οπαδικά τα κίνητρα της δολοφονίας 15χρονου στην Καλλιθέα: Η ανακοίνωση της ΕΛΑΣ
21:50
ΕΛΛΑΔΑ
ΑΣΕΠ 3Κ/2025: Οριστικά αποτελέσματα για 450 θέσεις ΔΕ σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους
21:41
ΚΟΣΜΟΣ
Τα εγκληματικά δίκτυα μετατρέπονται σε «παγκόσμιες επιχειρήσεις» προειδοποιεί η Europol
21:33
ΣΠΟΡ